Ihana syksy :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Vitsit tää on niin paras vuodenaika :flower:
Sunnuntaina löytyi 15 litraa kanttarelleja ja eilen reilut pari litraa.
Puolukat on vielä vähän raakoja, mutta pian nekin on poimittavissa :)
Ulkona on ihana ilma, aurinko paistaa ja on mielettömän kaunista!

• Tykkää
Reactions: Maria I.
sähän oli aloittanut sen detox-kuurin..millainen olo sulla on nyt ja monesko päivä menossa?

aloitin tänään..vaikeinta tulee olemaan tupakoimattomuus. |O no, mun piti lopettaa kuitenkin. ehkä tällä kertaa onnistuu. :D

Joo. Eilen aloitin siis sen vasta.
Ihan tavallinen olo on nyt. Aika pahaa se tee mun mielestä kyllä on, jotenkin ällön makeeta.

mullon menossa joku semmonen kuuri mihin ei kuulu mitään litkuja. kannattaako mun silti ostaa jotain. mitä teetä sä juot? mietin myös että kun kieltolistalla on musta tee..niin saako vihreetä juoda? :whistle: googlettamalla en löytänyt mitään järkevää ku puhuttiin vaan noista litkuista.

Se on sellasta detox-teetä :D Ei varsinaisesti pahaa, mutta tosiaan ällöttävän makeeta. Onko ne sun sitten jotain kapseleita?

Saa mun mielestä vihreetä teetä juoda, luultavasti myös valkoista.

Se on sellasta detox-teetä :D Ei varsinaisesti pahaa, mutta tosiaan ällöttävän makeeta. Onko ne sun sitten jotain kapseleita?

Saa mun mielestä vihreetä teetä juoda, luultavasti myös valkoista.

pelkkää ruokavaliota.
Detox puhdistuskuuri | Kehon kokonaisvaltainen puhdistautuminen ravinnon kauttaDetox puhdistuskuuri | Kehon kokonaisvaltainen puhdistautuminen ravinnon kautta

oon juonut aiemmin sitä twiningsin morning detox-teetä. se oli kyllä pahaa. mutta kai siihen tottuu. en pidä siitä kamomillamausta. :x

Kiva kun alkaa vähitellen ruskaa tulla ja syksysiä tuulahduksia ulkona. Eka sieni-/marjareissu on tehty ja seuraavaa pukkaa varmaan vkonloppuna, metsä kun on vkonloppupaikan yhteydessä niin pääsee koska vain ja lapsikin innolla menossa pomimaan. Kovasti nyt kyselee sienten nimiä ja tutkii niitä. Innostui syömäänkin saalista. Puolukkaa näkyy tulevan hyvin jahka vielä vähän kypsyvät.