V Vieraas Vieras 08.12.2013 #3 Eilisten juhlien rääppeitä; suolaista ja makeaa, hedelmiä ja marjoja sekä tietty täytekakkua. Jokainen saa itse valita mitä ottaa, kunhan nyt ensin heräisivät.
Eilisten juhlien rääppeitä; suolaista ja makeaa, hedelmiä ja marjoja sekä tietty täytekakkua. Jokainen saa itse valita mitä ottaa, kunhan nyt ensin heräisivät.
V virvatuli Vieras 08.12.2013 #4 Keitettyjä 6 min kananmunia, paahtoleipää juustolla, kinkulla ja kurkulla. Ja tietty kahvia.
J "juups" Vieras 08.12.2013 #5 Perinteinen sunnuntain aamiainen, eli riisipuuroa! Päiväksi ei suunnitelmia, migreenisärkyyn heräsin aamulla ja lääkkeistä huolimatta "taustalla" tuntuu koko ajan särkyä, eli lepäilen mahd. paljon.
Perinteinen sunnuntain aamiainen, eli riisipuuroa! Päiväksi ei suunnitelmia, migreenisärkyyn heräsin aamulla ja lääkkeistä huolimatta "taustalla" tuntuu koko ajan särkyä, eli lepäilen mahd. paljon.
M Minni-hiiri harmaana Vieras 08.12.2013 #6 Minä paistoin pannulla paahtoleipää, pihvejä ja kananmunia.