ihana rakas viis vuotias.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
"äiti mulla on maha kipee... kun mulla on niin hirvee nälkä...heti sitä ruokaa! emmä syä sun tyhmejä ruokeja... mä haluun leipää... tiiänpäs,se on lasagnetta.. emmä syä sitä. äiti nyt ruokaa!!"... "äitiii!"..".. koska se otetaan pois uunista ?..ÄITI??!! SÄ OOT TYHMÄÄÄ!en mä syö sun tyhmejä ruokeja! .. mulla on nälkä.okei nyt mä äiti nipistän sua!!"
|O
ja levy ei vaihdu vissii ikinä

uskalsi pentele pikkusen potkasta mua kantapäähän varpaillaan ja kiikutin pojan huoneeseensa siksi aikaa kunnes tulee pyytämään anteeksi.

nyt sitten huutelee että "mä olen tullu pois mun huoneesta. mä oon ihan tässä rajalla!emmä voi täältä karata kun sä et sano millon mä voin tulla" ( jotain lapsen logiikkaa ?! ) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
uskalsi pentele pikkusen potkasta mua kantapäähän varpaillaan ja kiikutin pojan huoneeseensa siksi aikaa kunnes tulee pyytämään anteeksi.

nyt sitten huutelee että "mä olen tullu pois mun huoneesta. mä oon ihan tässä rajalla!emmä voi täältä karata kun sä et sano millon mä voin tulla" ( jotain lapsen logiikkaa ?! ) :laugh:

Meillä 5 v seisoo kynnyksellä, ja huutelee että "mä oon mun huoneessa, oon täällä kun käskit, mutta pian mä karkaan, kato vaan äiti, mä karkaan ihan pian, en pysy täällä, en tottele!". Ja on siis silti koko ajan siellä minne hänet määräsinkin, eli huoneessaan, ovella tosin mutta silti.

Ja kun en tietenkään reagoi mitenkään tuohon uhitteluun karkaamisesta yms, niin huutelee hetken aikaa, hiljenee, kokeilee vielä kerran kepillä jäätä (huutaa esim. että "nyt mä karkaan oikeesti!" ) kunnes toteaa että dämn, ei tuo eukko lähde leikkiin mukaan, ja menee istuskelemaan sängylleen tms.

Huvittava, mutta kieltämättä myös hiton ärsyttävä ikä :D

Kuulostaa kyllä niiin tutulta... Meillä ei saa sanoa edes tyhmäksi äitiä, niin sitten on keksinyt kaikkia kiertosanoja, esim. tyhmeliini, hömppä, tyhmyri... Ja koko ajan pitää jotain kyllä höpöttää, jos ei muuta niin sitten sitä. Se on vaan paha, kun pitäis yrittää tiukkana olla kun vain naurattaa kun toinen puuskahtaa et "äiti on ihan tyhmyri" :D

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Kuulostaa kyllä niiin tutulta... Meillä ei saa sanoa edes tyhmäksi äitiä, niin sitten on keksinyt kaikkia kiertosanoja, esim. tyhmeliini, hömppä, tyhmyri... Ja koko ajan pitää jotain kyllä höpöttää, jos ei muuta niin sitten sitä. Se on vaan paha, kun pitäis yrittää tiukkana olla kun vain naurattaa kun toinen puuskahtaa et "äiti on ihan tyhmyri" :D

Meilläkin on tyhmäksi kutsuminen (ja kirosanat) kielletty. Saankin aika ajoin kuulla olevani haperopää, lumipallopää, ketsuppipää, kamelinpeppu...kivaa, että lapsi on luova :xmas:

Yhteistyössä