Ihana poika mulla :O

Oli sanonut hoidossa mm. äitillä on vauva mahassa...(mikä EI todellakaan pidä paikkaansa), samoin oli sanonut että hän syö äitin tissiä...(ei todellakaan syö..).
Mitähän muuta se siellä höpisee...???
 
juupanen
:D Niin ne lapset keksii ihania tarinoita vanhemmistaan.....Meillä esikoinen huijaa (tai siis yrittää) ihmisiä sanomalla olevansa 8-vuotias, vaikka on vasta 3v.
Hänellä on myös kissa, pikkusisko ja pikkuveli (ainoastaan pikkusisko löytyy) Paras kaveri on nimeltään Otto. Otolla on neljä koiraa ja iso sammakko (ei tietääkseni tunne ketään Ottoa, ainakaan minä en tunne tai edes tiedä)
 
:Dminkä ikänen poika? me oltiin tänää ekaa kertaa tutustumassa uuteen hoitopaikkaan ja meijän kohta kolme vee poju tuli mulle kupin kanssa kertomaan että "minä teen kaljaa!" ...miks hitossa se ei vois välillä tehdä vaikka MEHUA :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja KaksPlusMinä:
:Dminkä ikänen poika? me oltiin tänää ekaa kertaa tutustumassa uuteen hoitopaikkaan ja meijän kohta kolme vee poju tuli mulle kupin kanssa kertomaan että "minä teen kaljaa!" ...miks hitossa se ei vois välillä tehdä vaikka MEHUA :$
Pojalla ikä himpun päälle 2v.
Kaljasta tuli mieleen, oli se joku kerta sanonut lähtevänsä kauppaan ostaan isille kaljaa. :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksPlusMinä:
:Dminkä ikänen poika? me oltiin tänää ekaa kertaa tutustumassa uuteen hoitopaikkaan ja meijän kohta kolme vee poju tuli mulle kupin kanssa kertomaan että "minä teen kaljaa!" ...miks hitossa se ei vois välillä tehdä vaikka MEHUA :$
Pojalla ikä himpun päälle 2v.
Kaljasta tuli mieleen, oli se joku kerta sanonut lähtevänsä kauppaan ostaan isille kaljaa. :ashamed: :ashamed:
ja tietysti noi tollaset pitää sanoa silloin ku ympärillä on mahdollisimman paljon ihmisiä, pääsee äiti punastelemaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KaksPlusMinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksPlusMinä:
:Dminkä ikänen poika? me oltiin tänää ekaa kertaa tutustumassa uuteen hoitopaikkaan ja meijän kohta kolme vee poju tuli mulle kupin kanssa kertomaan että "minä teen kaljaa!" ...miks hitossa se ei vois välillä tehdä vaikka MEHUA :$
Pojalla ikä himpun päälle 2v.
Kaljasta tuli mieleen, oli se joku kerta sanonut lähtevänsä kauppaan ostaan isille kaljaa. :ashamed: :ashamed:
ja tietysti noi tollaset pitää sanoa silloin ku ympärillä on mahdollisimman paljon ihmisiä, pääsee äiti punastelemaan :D
Niinpä.. :headwall:
 

Yhteistyössä