Ihana pöytäryhmä tuossa luukusta lukaali jaksossa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras

Erityisesti keittiössä Tuiren mieleen oli suvussa kiertänyt vanha pirttipöytä, joka entisöitiin perheelle sopivaksi.

- Kiinnitin heti huomiota pöytään. Nyt mahdumme kaikki saman pöydän ympärille yhtä aikaa, hän hymyilee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Erityisesti keittiössä Tuiren mieleen oli suvussa kiertänyt vanha pirttipöytä, joka entisöitiin perheelle sopivaksi.

- Kiinnitin heti huomiota pöytään. Nyt mahdumme kaikki saman pöydän ympärille yhtä aikaa, hän hymyilee.
Musta noi verhot on niiin ihanat! :p

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja adetta:
miksi valkoista tiiliseinää :/ meilläkin jokapaikassa melkein..mielstäni aika mitään sanomaton. tai sitten olen kyllästynyt...katsonut kuitenkin päivästä toiseen
Pääasia että perhe on tyytyväinen,heille tuo erilaista :)
"- Lopputulos on todellakin meidän näköinen ja paljon parempi kuin oletin, perheenäiti kiittelee"

miksi valkoista tiiliseinää :/ meilläkin jokapaikassa melkein..mielstäni aika mitään sanomaton. tai sitten olen kyllästynyt...katsonut kuitenkin päivästä toiseen
"- Lopputulos on todellakin meidän näköinen ja paljon parempi kuin oletin, perheenäiti kiittelee"
täytyypä katsoa tuo ohjelma kun kerkee... äänitetty on..joka viikko kuitenkin seurannut

vieras
täytyypä katsoa tuo ohjelma kun kerkee... äänitetty on..joka viikko kuitenkin seurannut
Tuolla perheella oli punaista tiiliseinää ja beigeä ennen maalausta.Ainakin kun kuvia katsoin.

tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä tässä mietin, että laittoko ne muovimaton sinne keittiöön?
Laittoi. Rahat ei vissiin riittänyt muuhun. Tai sit ne ajatteli sitä sokeutuvaa tyttöä, et helpompi on, kun ei tarvii varoo lattiaa kastumasta. Laminaattihan ei kestä vettä.
Tai sit, kun ne irrotti ite sen vanhan muovimaton pois niin eihän siihen enää voinu laminaattii laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä tässä mietin, että laittoko ne muovimaton sinne keittiöön?
Laittoi. Rahat ei vissiin riittänyt muuhun. Tai sit ne ajatteli sitä sokeutuvaa tyttöä, et helpompi on, kun ei tarvii varoo lattiaa kastumasta. Laminaattihan ei kestä vettä.
Tai sit, kun ne irrotti ite sen vanhan muovimaton pois niin eihän siihen enää voinu laminaattii laittaa.
Tuosta rahojen riittämättömyydestä... ainakin kun me viimevuonna katseltiin hintoja, niin kunnollinen muovimatto oli jopa kalliimpaa kun laminaatti.
Miekin ottaisin kyllä keittiöön mielummin muovimaton kun laminaatin just siksi, että sitä saa sit luratata... vaikka vahingossa, kun niitä kuitenkin aina sattuu, näin vielä asiasta vähän hypäten.

Yhteistyössä