Ihana mies

Mulla on maailman ihanin mies! Vaikka kaikissa huonot puolensa onkin niin mun miehessä ei ole mitään sellaista mitä antaisin pois. Se on just täydellinen mulle semmosena, ku on. Meijän suhdetta on koetellut lapsettomuus ja nyt viimex keskenmeno..Ne on vaan vahvistanut meijän yhdessä oloa vaikka eihän se aina helppoa ole..mutta on maailman parasta tietää, että on se joku joka ymmärtää ja kenen puoleen kääntyä niin hyvissä kuin huonoissakin hetkissä ja jakaa ne yhdessä..

Enkä vaihda minäkään! Meillä on ollut vaikka mitä sotia viimeisten kuukausien aikana mutta nyt on helpottanut ja mies näyttää taas sitä IHANAA puolta itsestään! :heart:

Ei sitä aina jaksa stressin ja kaiken muun alta huomioida kultaansa kuten se on nyt jaksanut! Sitä se elämä on, ylä- ja alamäkeä =)

Me käytiin muuten perheasiain neuvottelukeskuksessa parisuhdeneuvojalla juttelemassa eikä siitä ainakaan haittaa ollut! Suosittelen, saat miehesi ehkä ymmärtämään sen mitä olet jo kauan koittanut jankuttaa kun joku oikea asiantuntija sanoo samaa... :wave:

Yhteistyössä