Ihana, kun ei harrasta seksiä

vierailija
Ei suomalainen mies jaksa rakentaa eikä halua jos seksi puuttuu elämästä sinunlaisten takia, silloin pistetään emäntä kiertoon ja vaihdetaan parempaan ja ylleensä paljon nuorempaan

Säännöllinen seksi antaa todellisen virtaboostin miehelle
Mikset sinä sitten ole rakentamassa ja seksiä harrastamassa vaan roikut taas kirjoittamassa aika huvittaviakin juttuja? Toimi, äläkä narise.
 
Ei suomalainen mies jaksa rakentaa eikä halua jos seksi puuttuu elämästä sinunlaisten takia, silloin pistetään emäntä kiertoon ja vaihdetaan parempaan ja ylleensä paljon nuorempaan

Säännöllinen seksi antaa todellisen virtaboostin miehelle
Hmm...miksen mä törmää jatkuvasti pariskuntiin "vanha mies ja nuori nainen?"
Älä yleistä.

Jos mä täs mietin vaikka 100 tuntemaani paria (naapureita, työkavereita, lapsuuskavereita, sukulaisia) niin vain yhdellä on ikäero yli 20 v.Ja siitäkin parista se vaimo on jo 50 v.
 
Jos ei jokin ei-välttämätön asia kiinnosta, niin miksi muiden pitää pitää siitä huoli että sen on nyt pakko kiinnostaa?

Mulla on tällä hetkellä suklaata mun käden ulottuvilla. On 100 kertaa helpompaa ojentaa käsi konvehtirasiaan ja syödä konvehti, kuin ottaa vaatteet pois (äh, suihkussa ois ollu hyvä käydä enste, sit vessassa ettei rakkoon satu, oonko lihonu, ai säärikarvat on ajamatta), sit alkaa hiplata ja hinkata ja ähertää, vaikkei kiinnostaisi pätkääkään.

Mä en tarvitse erillistä moodia tai etukäteisvalmisteluja suklaan syömiseen.
Tai hyvän elokuvan kattomiseen.
Ajattelet liikaa.

Nappaa miestä korvasta ja ohjaa se sopivaan huoneeseen ja nosta hame tai lasket housut ja vartin päästä voit ottaa lisää suklaata. :p
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Hmm...miksen mä törmää jatkuvasti pariskuntiin "vanha mies ja nuori nainen?"
Älä yleistä.

Jos mä täs mietin vaikka 100 tuntemaani paria (naapureita, työkavereita, lapsuuskavereita, sukulaisia) niin vain yhdellä on ikäero yli 20 v.Ja siitäkin parista se vaimo on jo 50 v.
Juu en minäkään. Itselläni ja mun miehelläni on vajaat 9 vuotta ikäeroa.

Ehkä tuo kirjoittaja unelmoi sellaisesta suhteesta 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ajattelet liikaa.

Nappaa miestä korvasta ja ohjaa se sopivaan huoneeseen ja nosta hame tai lasket housut ja vartin päästä voit ottaa lisää suklaata.
Siinä on oikeaa normaalin ja terveen naisen puhetta josta miehet tykkää 👍

Mutta ei, ekkoa ei intiimit jutut ole koskaan kiinnostaneet

pullan ja suklaan syöminen kylläkin, ja liikalihavuus painaa jo ja pahenee vuosien kuluessa
 

Yhteistyössä