Ihana, kun ei harrasta seksiä

ekkoliinin nuoruus on jo kaukana takana, elämän iloisimmat asiat ei kiinnosta enää vaan lähinnä pelkkä herkuilla mässäily ja keho turpoaa entisestään

Ja tilanne on nyt se että hänen miehensä tulee aina torjutuksi ja alkaa katselemaan aidan taakse koska siellä nuorempi ruoho on vihreää ja elämäniloista

onnea ja menestystä hälle uusien positiivisten tuttavuuksien kanssa
Sanoitukset

Mitä silloin tapahtuukaan
ensisuudelma kun ohi on
epätoivo, eikä muukaan,
oli onni niin vaatimaton
näin kun sanotaan
mä miettiä saan
Nuoruus on seikkailu suunnaton
kokeile vain, hämmästy vain
sä maailmaa
nuoruus on nousussa auringon
uinailevan, salatuimman
se paljastaa
Missä onkaan henkes siteet,
missä voimasi todellinen
mistä saatkaan mielipiteet,
mistä tiedon ja kokemuksen
näin kun kysytään
mä miettimään jään
Nuoruus on seikkailu suunnaton
kokeile vain, hämmästy vain
sä maailmaa
nuoruus on nousussa auringon
uinailevan, salatuimman
se paljastaa
Nuoruus on sadussa Tuhkimon
peloista sen, toiveista sen
se voimaa saa
nuoruus on vaikeaa
 
vierailija
Sinut on helppo tunnistaa
Tietenkään en kirjoita nimimerkkien setis ja m1es-tyylillä.
Echon makeanhimosta en ole huolissani. Tykkään vain yhdestä suklaamerkistä.
Sama juttu miesten suhteen. Ei seksi ole perustarve vaikka muuta väitetään.
Teillä seksiriippuvaisilla kuluu paljon energiaa tyhjän toimittamiseen.
Siihen kuluvan ajan voisitte käyttää johonkin muuhun tärkeämpään.
Maikkarilla puhuttiin alkoholittomasta elämästä. Nuori nainen on kirjoittanut kirjan elämästään ilman darraa. Seksi on myös riippuvuus, josta pääsee eroon jos vain haluaa.
 
vierailija
Tietenkään en kirjoita nimimerkkien setis ja m1es-tyylillä.
Echon makeanhimosta en ole huolissani. Tykkään vain yhdestä suklaamerkistä.
Sama juttu miesten suhteen. Ei seksi ole perustarve vaikka muuta väitetään.
Teillä seksiriippuvaisilla kuluu paljon energiaa tyhjän toimittamiseen.
Siihen kuluvan ajan voisitte käyttää johonkin muuhun tärkeämpään.
Maikkarilla puhuttiin alkoholittomasta elämästä. Nuori nainen on kirjoittanut kirjan elämästään ilman darraa. Seksi on myös riippuvuus, josta pääsee eroon jos vain haluaa.
Myös syöminen on riippuvuus ja siitäkin pääsee eroon jos vain haluaa.
 
vierailija
Myös syöminen on riippuvuus ja siitäkin pääsee eroon jos vain haluaa.
elämä on ohi kun pullat, baakkelssit ja konvehdit ajaa seksin edelle, Ekko ja annalainen sekokirjoittaja on hyviä huonoja esimerkkejä
annalainen kirjoitti ”Seksi on myös riippuvuus, josta pääsee eroon jos vain haluaa.”

seksi on perustarve, kaunis, iloinen ja nautinnollinen asia, ja jos sitä ei ole tai se on hiipunut pois niin elämä on auttamattomasti vaihdevuotisella ehtoopuolella
 
elämä on ohi kun pullat, baakkelssit ja konvehdit ajaa seksin edelle, Ekko ja annalainen sekokirjoittaja on hyviä huonoja esimerkkejä
annalainen kirjoitti ”Seksi on myös riippuvuus, josta pääsee eroon jos vain haluaa.”

seksi on perustarve, kaunis, iloinen ja nautinnollinen asia, ja jos sitä ei ole tai se on hiipunut pois niin elämä on auttamattomasti vaihdevuotisella ehtoopuolella
Ei. Mä oon ollu samanlainen, nuorena ja nättinä lukiolaislikkana, ennen uskoontuloa. Täysin tavis kasvatus mulla.

Kaikilla ei tässä yhteiskunnassa ole voimakas libido, ja hyvä niin. En mä mitään Brasilian/Ira_kin touhua tänne halua, ja sen sijaan suomalainen mies jaksaa rakentaa yhteiskuntaa.
 
vierailija
elämä on ohi kun pullat, baakkelssit ja konvehdit ajaa seksin edelle, Ekko ja annalainen sekokirjoittaja on hyviä huonoja esimerkkejä
annalainen kirjoitti ”Seksi on myös riippuvuus, josta pääsee eroon jos vain haluaa.”

seksi on perustarve, kaunis, iloinen ja nautinnollinen asia, ja jos sitä ei ole tai se on hiipunut pois niin elämä on auttamattomasti vaihdevuotisella ehtoopuolella
Elämä on ohi (tai sitä ei ole ollutkaan), kun kokee tarpeelliseksi kehua "mammapalstalla" jatkuvasti seksihaluistaan ja -tarpeistaan sen sijaan, että olisi konkreettisesti harrastamassa sitä eikä vain kirjoittelemassa.
 
vierailija
Elämä on ohi (tai sitä ei ole ollutkaan), kun kokee tarpeelliseksi kehua "mammapalstalla" jatkuvasti seksihaluistaan ja -tarpeistaan sen sijaan, että olisi konkreettisesti harrastamassa sitä eikä vain kirjoittelemassa.
Elämä on laiffii ja siinä on hyvät kierrokset päällä kun on aktiivista sexielämää

Sinulla se on ilmiselvästi ohi ja tuollainen katkeruus ei tee hyvää sinulle
 
vierailija
Elämä on laiffii ja siinä on hyvät kierrokset päällä kun on aktiivista sexielämää

Sinulla se on ilmiselvästi ohi ja tuollainen katkeruus ei tee hyvää sinulle
Ai taas tuo "katkeruus" :D "Setiskö" se siellä taas? ;) En ole katkera, enkä kateellinen, elämää on jo yli 50-vuotiaana tullut näettyä ja koettua ja vielä ehtii, sellaista, mikä itse kiinnostaa.
 
vierailija
Ei. Mä oon ollu samanlainen, nuorena ja nättinä lukiolaislikkana, ennen uskoontuloa. Täysin tavis kasvatus mulla.

Kaikilla ei tässä yhteiskunnassa ole voimakas libido, ja hyvä niin. En mä mitään Brasilian/Ira_kin touhua tänne halua, ja sen sijaan suomalainen mies jaksaa rakentaa yhteiskuntaa.
Ei suomalainen mies jaksa rakentaa eikä halua jos seksi puuttuu elämästä sinunlaisten takia, silloin pistetään emäntä kiertoon ja vaihdetaan parempaan ja ylleensä paljon nuorempaan

Säännöllinen seksi antaa todellisen virtaboostin miehelle
 

Yhteistyössä