Ihana, kun ei harrasta seksiä

vierailija
Seksi vastakkaisen sukupuolen kanssa on yksi upeimmista asioista elämässä! Ei voi kuin ihmetellä sellaisia ihmisiä jotka eivät siitä pidä, joku persoonallisuushäiriö ilmeisesti kyseessä seksittä vapaaehtoisesti elävillä
 
vierailija
Persoonallisuushäiriö vai pervohäiriö?
Taatusti ensimmäinen vaihtoehto on ympäristöystävällisempi.
En kaipää setis nimimerkin postauksia entisistä ja nykyisistä kassiensa tyhjennysoperaatioista.
 
Persoonallisuushäiriö vai pervohäiriö?
Taatusti ensimmäinen vaihtoehto on ympäristöystävällisempi.
En kaipää setis nimimerkin postauksia entisistä ja nykyisistä kassiensa tyhjennysoperaatioista.
Entä sitten palstalaisten avautumiset seksittämyyden "ihanuudesta". Kenelle ne on tarkoitettu ja miksi sellaista kukaan terve kaipaisi?

viisikymppinen kettu maistaa pihlajanmarjoja ja toteaa ne happamiksi
 
Jos ei jokin ei-välttämätön asia kiinnosta, niin miksi muiden pitää pitää siitä huoli että sen on nyt pakko kiinnostaa?

Mulla on tällä hetkellä suklaata mun käden ulottuvilla. On 100 kertaa helpompaa ojentaa käsi konvehtirasiaan ja syödä konvehti, kuin ottaa vaatteet pois (äh, suihkussa ois ollu hyvä käydä enste, sit vessassa ettei rakkoon satu, oonko lihonu, ai säärikarvat on ajamatta), sit alkaa hiplata ja hinkata ja ähertää, vaikkei kiinnostaisi pätkääkään.

Mä en tarvitse erillistä moodia tai etukäteisvalmisteluja suklaan syömiseen.
Tai hyvän elokuvan kattomiseen.
 
vierailija
Valmistin kerran pihlajanmarjahilloa ohjeen mukaan.
En pitänyt mausta ja hillo jouti roskiin.
Minulla on mielestäni hyvä maku monessa asiassa.
En tyydy sekundaan ja en kaipaa kuvia keskusteluihin.
Jos sanat eivät riitä jätän kommentoimatta.
Luontokappaleita ei kannata sotkea ala-arvoiseen ajatusten vaihtoon.
Eläimet eivät osaa vaikuttaa ihmisten hölmöyksiin.
 
vierailija
Jos ei jokin ei-välttämätön asia kiinnosta, niin miksi muiden pitää pitää siitä huoli että sen on nyt pakko kiinnostaa?

Mulla on tällä hetkellä suklaata mun käden ulottuvilla. On 100 kertaa helpompaa ojentaa käsi konvehtirasiaan ja syödä konvehti, kuin ottaa vaatteet pois (äh, suihkussa ois ollu hyvä käydä enste, sit vessassa ettei rakkoon satu, oonko lihonu, ai säärikarvat on ajamatta), sit alkaa hiplata ja hinkata ja ähertää, vaikkei kiinnostaisi pätkääkään.

Mä en tarvitse erillistä moodia tai etukäteisvalmisteluja suklaan syömiseen.
Tai hyvän elokuvan kattomiseen.
👍 Täysin samaa mieltä. Suklaan lisäksi joku hyvällä maulla tehty saippuasarja.
Teen yhden spoilerin. Karhu söi sarjan pahiksen. Keskusteluissa 81 v. vuosikymmeniä sarjaa katsonut tuumasi, että lopettaa sarjan katsomisen. Onkohan Suomessa kukaan nainen kokenut saman kohtalon?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mutta kyse on erilaisista libidoista. Libidon voimakkuus muovaa ajattelua jompaankumpaan suuntaan, ja voimakkaan libidon omaava luulee että muutkin ajattelevat samalla tavalla, "tämä on se normi."

M1es ja ehkä myös Setis on kuin heti-valmis-sauna, heille se homma on samaa kuin mä ottaisin konvehdin.
Ja monet muutkin miehet ovat heti valmiita, vaikka eivät ajattele seksiä niin pakonomaisesti kuin nuo 2 herraa.
Ja joitakin tällaisia naisia on.

Mulla, ja monillakin naisilla: perusasetus on ei-seksiä-kaipaava, tai kaipaa/ajattelee-seksiä-vain-ajoittain.
Semmoisella syttyminen ja kiihottuminen kestää kaaaauan.

Mä haluaisin nyt tällä hetkellä mieluummin veneillä/mökkeillä vaikka Turun saaristossa, kuin köyriä jonkun äijän kans. Mutta kummasti yhteiskunta ei syyllistä kaikkia "miksi et halua veneillä/mökkeillä Turun saaristossa, pitäskö sun mennä terapeutille?"

Mä koen itseni vapaaksi. Ihanaa, joku seksinhimo ei ohjaa mua. Vielä kun makeanhimon saisin ainakin puoleen, niin oisin vielä vapaampi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä en tarvitse erillistä moodia tai etukäteisvalmisteluja suklaan syömiseen.
Tai hyvän elokuvan kattomiseen.
ekkoliinin nuoruus on jo kaukana takana, elämän iloisimmat asiat ei kiinnosta enää vaan lähinnä pelkkä herkuilla mässäily ja keho turpoaa entisestään

Ja tilanne on nyt se että hänen miehensä tulee aina torjutuksi ja alkaa katselemaan aidan taakse koska siellä nuorempi ruoho on vihreää ja elämäniloista

onnea ja menestystä hälle uusien positiivisten tuttavuuksien kanssa
 
vierailija
Valmistin kerran pihlajanmarjahilloa ohjeen mukaan.
En pitänyt mausta ja hillo jouti roskiin.
Minulla on mielestäni hyvä maku monessa asiassa.
En tyydy sekundaan ja en kaipaa kuvia keskusteluihin.
Jos sanat eivät riitä jätän kommentoimatta.
Luontokappaleita ei kannata sotkea ala-arvoiseen ajatusten vaihtoon.
Eläimet eivät osaa vaikuttaa ihmisten hölmöyksiin.
Sinut on helppo tunnistaa
 
ekkoliinin nuoruus on jo kaukana takana, elämän iloisimmat asiat ei kiinnosta enää vaan lähinnä pelkkä herkuilla mässäily ja keho turpoaa entisestään

Ja tilanne on nyt se että hänen miehensä tulee aina torjutuksi ja alkaa katselemaan aidan taakse koska siellä nuorempi ruoho on vihreää ja elämäniloista

onnea ja menestystä hälle uusien positiivisten tuttavuuksien kanssa
Huti meni niinku entisen miehen tähtäys vessanpönttöön. :)

Ekaan kappaleeseen: ei mua seksi kiinnostanu nuorenakaan vaikka olin hoikka povipommi. :)

Eikä mun mies ehdi haaveilla mitään ruohoja missään, se on kiireinen ja kestoväsy.
 

Yhteistyössä