ihana kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menee hermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menee hermo

Vieras
Kerroin yhdelle kaverille yhdestä arkaluontoisesta asiasta. Se olikin juorunnut siitä eteenpäin, ja sain kuunnella kuittailua asiasta niiltä. Nyt se kaveri soitti, ja kehtasi vielä kysellä lisää siitä jutusta. Kutsui vielä kylään, että voidaan siitä asiasta puhua!! Kuulin oikein maireasta äänestä, että suunnitteli kelle kaikille asiasta ja miten aikoi kertoa!! Joo takuulla kerron sille enää yhtään mitään, se on entinen kaveri. Ottaa vaan niin päästä, kun sen lapset on meidän lapsien kavereita, ja ovat leikkineet keskenään, et jonkun verran pitää sietää vielä sitä ihmistä :( Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

sanoisin asiasta että ei ollut kiva kun kerroit eteenpäin. Mutta en nyt välejä laittaisi poikki. Katsoisin kyllä tarkemmin jatkossa mitä hänelle kertoisin...

Mun kaveri kans kerto yhden jutun eteenpäin ja kuulin siitä niin menin sille sitten vähän juttelemaan noin niinkun huvikseen, ja samalla sanoin että kun oli puhetta sillon viimeks siitä, että se on nyt selvinnyt ja näin että ethän puhunu siitä kellekään. Toinen vaan vastaa että "en, en tietenkään". Mulle riittää että joutu valehtelemaan mulle päin naamaa, ehkä sillä joku kolahti sisällä. Ja nykyään en oikeastaan kauheasti sille mitään kerro.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Vetäisin pataan ja sanoisin, että anna olla laitimmainen kerta ko tollasta teet ja sit välit poikki! *tehnyt noin muutamalle immeiselle*
:D :D Se olis sille ihan oikein. Oon vaan niin arkajalka, etten uskalla alkaa tappelemaan. Jotenkin sitä vaan on jauhot suussa ja ihmettelee. Ärsyttää, et miks sitä onkin sellainen nössö

Alkuperäinen kirjoittaja no:
sanoisin asiasta että ei ollut kiva kun kerroit eteenpäin. Mutta en nyt välejä laittaisi poikki. Katsoisin kyllä tarkemmin jatkossa mitä hänelle kertoisin...

Mun kaveri kans kerto yhden jutun eteenpäin ja kuulin siitä niin menin sille sitten vähän juttelemaan noin niinkun huvikseen, ja samalla sanoin että kun oli puhetta sillon viimeks siitä, että se on nyt selvinnyt ja näin että ethän puhunu siitä kellekään. Toinen vaan vastaa että "en, en tietenkään". Mulle riittää että joutu valehtelemaan mulle päin naamaa, ehkä sillä joku kolahti sisällä. Ja nykyään en oikeastaan kauheasti sille mitään kerro.
No, ite en sanonu, ettet kerro eteenpäin. Jotenkin pidin sitä itsestään selvänä, ettei tollasista kerrota. Ehkä olis pitäny sit sanoa. Mut, eipä tarvi enää kertoa sille yhtään mitään. Jutellaan vaikka säästä

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Keksi joku ihan ufo tarina ja kerro se tälle kaverille :D
Levittäköön sitten sitä eteenpäin... :xmas:
Haha joo!!! Voiskin vaan lisäillä juttua tuohon mun asiaan, ja oikein suurennella sitä ufoksi. Kattois, että milloin se tajuaa :D

Nytkin kun katon näitä viestejä, niin myötäilen vaan kaikkia. Just tommonen ihme nössö oon *hakkaa päätään seinään vapaaehtoisesti* Onko täällä muita nössöjä, vai osaatteko kaikki pitää puolenne?

Yhteistyössä