ihana kamala 4vuotias

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Pojalla nyt parin kuukauden ajan ollut aivan tajuton uhmakausi menossa.
Muutaman viikon ajan on lähes päivittäin vähän uhmakohtauksensa jälkeen tullut viereen sohvalla ja sanonut mulle että, äiti sä oot kiltti, mä tykkään susta, sä oot kaikista kaikista kaikista paras äiti. On se kuitenkin noista raivareistaan huolimatta sittenkin ihana pieni poika.

Iskeeköhän palstakirous, jos uskallan sanoa, että meillä pahin uhma taitaa olla jo ohi. Mutta joo, päivittäin saan kuulla olevani ihan tyhmä ja kakka äiti. Toisaalta taas päivittäin kuulen myös olevani ihana ja rakas. Mutta varsinkin nyt, kun poika toipuu keuhkokuumeesta, hänen touhunsa tuntuvat erityisen ihanilta. Ihanaa, kun poika leikkii ja taas "saa" häntä komentaa.

Mun pikkuinen tytär 3vee on kanssa kovassa uhmassa, mutta silti uhmakohtaustensa välissä mitä suloisin pieni tyttö! :) Eräänä iltana sain monta halia ja suukkoa ja kommentin: "Äiti, sä olet mun niiiiin rakas ja ihana äiti, kaikista paras! Tommoiseksi äitiksi mäkin haluan isona tulla" Siinä tuli rehellisesti paras palaute mitä keltään olen koskaan saanut! :) Meistä äideistä (ja isistäkin) tekee parhaita juuri se, että me ollaan niitä raivareitakin vastaanottamassa ja kestetään ne.

Yhteistyössä