Ihan viatonta seksiasiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahja

Vieras
Minulla tilanne että olen pitkässä parisuhteessa ja vielä onnellisessa sellaisessa. Kuopuksen syntymän jälkeen ei ole nämä petipuuhat kiinnostaneet oikein mitenkään (tiedän kyllä että normaalia aluksi ). Nyt kuopus jo 1.5v ja halut eivät vain palaa takaisin! Alkaa jo ahdistaa kun kuitenkin haluaisin kaiken ennalleen. En kyllä ennenkään ollut mikään seksipeto mutta joskus peräti tein itsekin aloitteen. Nyt ei auta vaikka kuinka ajattelisin tulevaa iltaa "sillä mielellä", illan tullen kiinnostaa lähinnä telkkari ja nukkuminen. Jopa kaikki seksiin liittyvät vihjailut ällöttävät! Mies ei tosiaankaan painosta tai mökötä joten hänestä en syytä löydä. Varmasti jollain on ollut sama tilanne joskus, mitä voisin tehdä ja kokeilla tilanteen parantamiseksi?? En ole liian väsynyt tms. vaikka päivät puuhaa täynnä ovatkin. Olen jo neuvoton.

Ihan ensimmäiseksi kuitenkin veikkaisin tuota väsyä? Turhaa kiirettä?

Mutta mutta... olisiko jostain kuvallisesta kamasutrasta virikkeen nostattajaksi?
Tai oikein pitkästä esileikistä miehen hoitamana? Seksiosin fantasioista :whistle: ? Regina?

Kuinkas sooloilu? Harrastatko? Eli tekeekö mieli ollenkaan?

Meillä kans vähän yli vuoden ikäinen nuorin ja petihommat ollu kyllä minimissä. Oisko noi hormonit vielä sekaisin, kun ei tee mieli....tai sit jos tekee niin ei jaksa. Mulla on jääny kiloja kans sen verran, et ällöttää oma vartalokin. Pitäis saada laihdutettuu, mut kun ei saa aikaiseksi niin ei. OOtko ollu miehesi kans kahdestaan lapsen syntymän jälkeen? Miten olis joku hotelli-hemmottelu viikonloppu tai yksi yö poissa kotoa? Meillä on joskus toiminu tuollainen toiminta.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Ihan ensimmäiseksi kuitenkin veikkaisin tuota väsyä? Turhaa kiirettä?

Mutta mutta... olisiko jostain kuvallisesta kamasutrasta virikkeen nostattajaksi?
Tai oikein pitkästä esileikistä miehen hoitamana? Seksiosin fantasioista :whistle: ? Regina?

Kuinkas sooloilu? Harrastatko? Eli tekeekö mieli ollenkaan?
en sooloilekaan eli ei pahemmin tee mieli ollenkaan! Muutamilla viimeisimmillä rakastelukerroilla olo on ollut "hoida nyt se äkkiä alta pois että pääsen tästä tilanteesta " vaikka aloittaessamme hyrräsikin. Alkaa tuntua että minusta on tullut oikea lahna ja se harmittaa, ällöttää ja suututtaa!

No sitten vika on 'korvien välissä', eli vahvistuu mun mielestä tuo väsymysteoria kuitenkin.
Saatko omaa aikaa kuinka? tai sitä kahdenkeskistä?

Tuttu tunne, eikä 'pakkonainti' auttanut kyllä asiaa ollenkaan- päinvastoin, alkoi ärsyttää koko ajan enemmän koko touhu!!

kahdenkeskistä aikaa saadaan iltaisin pari tuntia kun lapset menevät nukkumaan. Suhde jaksaa hyvin eikä miehen kanssa ajan viettäminen ole vastenmielistä. Tykkään halia ja jutella asioista ja miehenikin mielellään näitä tekee että läheisyyttäkin löytyy. Veikkaan itsekin että korvien välistä vika löytyy. Aika mielikuvituksettomia ollaan aina oltu mutta se on kummallekkin riittänyt, en usko että lelut tyyliimme oikein sopisivatkaan.Estoiseksi en silti itseäni koe. Seksikkäitä alusvaatteita käytän ja nykyään nekään eivät saa "sille tuulelle". Yhdesti vasta ollaan päästy kahden kesken kotoa pois yöksi ja se reissu oli ihan kiva. Kieltämättä aluksi oli sellainen olo että nyt sitten on pakko naida kun kahdestaan ollaan mutta nautittavaa oli loppujen lopuksi. Kun tietäisinkin miten saisin itseni "stimuloitua" vireeseen niin sen tekisin.

Joskus voi olla kyse siitä, että yhteistä aikaa ei ole tarpeeksi, tai on, mutta se kuluu telkkarin edessä, eikä oikeasti yhdessä. Ei ole aikaa pötköttää vierekkäin tai puhua rakkaudesta. kun sitten ollaan lähekkäin, se tähtää heti seksiin ja silloin siitä tulee pakko.

Hei ei lelujen tarvi aina olla jotain dildoja yms. joita pitäs tunkea joka reikään ja sen pitäs olla jotenkin kivaa... :snotty: Ei kaikki tykkää semmoisesta.

Mut tiettyihin asentoihin saa ihan uutta puhtia pienellä väristimellä. B) Semmoisella pienellä huomaamattomalla, jonka voit joko itse pitää paikoillaan tai sitten ukko... :xmas:

Mut juu, jokainen tavallaan. Vinkkaan vain, et ei niiden aina tarvi olla semmoisia "likaisia" juttuja. B)

Entäs kirjojen lukeminen?
Ite oon aika lahna seksinsuhteen, mut joskus sattuu kirjassa olemaan joku oikein hyvin kirjotettu seksikohtaus niin itekkin "tulee sille tuulelle".
Mä en kyllä osaa suositella mitään erityistä kirjaa, mut onhan esim seksinovelleja netti pullollaan (2+ omansa).

Pitääkö sitä seksiä sitten niin paljoa olla. Onkohan miehesi kuitenkin tyytyväinen tilanteeseen. Vähän tuntuu, että seksistäkin on tehty suoritus. Ehkä teillä tällä hetkellä keskitytään enempi muihin asioihin ja tilanne muuttuu, kun lapset kasvavat.

kyllä minä miehestäni näen että sitä salaa vaivaa minun haluttomuuteni. Tiedän että hän kyllä oikeasti haluaisi useammastikin kuin pari kertaa kuussa. Ja kyllä se minustakin on todella vähän muuten toimivassa suhteessa! Tuota lukemista voisi tosiaan kokeilla, ainakin ennen se joskus viritti tunnelmaan ihan tahtomattaan. Kahdenkeskistä aikaakin tarvittaisiin lisää, siis sellaista että todella oltaisiin ihan kahdestaan ilman seinän takana nukkuvia lapsia. Pelottaa että mies kohta luulee että vika on hänessä.

Yhteistyössä