ihan uunona tässä uudennäköisellä palstalla ja siksi pari kysymystä

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
Tulin kurkkaamaan tänne lähinnä mielenkiinnosta onko mitä tullut jatkoa keskusteluihin joissa olen ollut mukana. Miten sinne pääsee kun ei ole näytä omat viestit vai onko? Pitääkö minun ulkomuistista hakea joku ketju missä olen ollut mukana ja sitä kautta mennä omiini.
toinen asia mitä tein oli se että selasin aina vain ne uusimmat eli joku näytä uusimmat tai sinne päin. Onko tällaista olemassakaan enää?
Samapa tuo tietty jos kerran viikossa käy ja kurkkaa ylimalkaisesti pari osiota mutta tuolla "näytä uusimmat" näki ne uusimmat aikajärjestyksessä kerralla.
Kaikkeen toki tottuu ja myös tottuu siihen että harvemmin täällä enää käy.
Ja sellainen juttu muutamalle palstatuttavuudelle joiden kanssa kirjoittelen sähklpostia, että minulla on oma kone epäkunnossa ja varaosia odotellessa "lainakoneella". Eli minulla on osoitekirja siellä omallani eli en pysty kirjoittamaan kuin niille jotka on tuon koneen epäkuntoonmenon jälkeen kirjoittaneet (tai sitten "kauan" sitten josta ajasta on varmuuskopioita). Eli viestiä minullepäin tulemaan, osoitteeni toimii kyllä ja luen postit sähköpostiohjelman sijaan palveluntarjoojan palvelimen kautta.

Yhteistyössä