Ihan über-hienoa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Päästellä pitkin peltoja omalla hevosella, ihan ekaa kertaa :D

Mitään laukkaa kyllä saatu ylläpidettyä, jumalatonta kiitoravia mentiin ja kaikki oli niin kovin jännää Lotan mielestä. Korvat höröllään ja sieraimet suurina puhisi menemään ja käyttäytyi erittäinkin hyvin, noin ei maastovarmana hevosena. :heart:

Ei edes lähtenyt käsistä :D

On tää syksy vaan niiin hienoa aikaa :xmas:

Ihan varmasti on ollut hienoa. En mä kyllä hevosista hirveästi ymmärrä, joskus 2-vuotiaana olin kesällä hevosleirillä. :D Ja shirejä ihailen aina muuten vaan, ne on mun mielestäni ihan uskomattoman upeita.

Mekin olemme olleet täpinöissämme tänään, "saimme" nimittäin hehtaarin kokoisen okt-tontin alueelta, josta olemme jo useamman vuoden haaveilleet. :)

Ihan varmasti on ollut hienoa. En mä kyllä hevosista hirveästi ymmärrä, joskus 2-vuotiaana olin kesällä hevosleirillä. :D Ja shirejä ihailen aina muuten vaan, ne on mun mielestäni ihan uskomattoman upeita.

Mekin olemme olleet täpinöissämme tänään, "saimme" nimittäin hehtaarin kokoisen okt-tontin alueelta, josta olemme jo useamman vuoden haaveilleet. :)

Olen niin kade!! Tahtoo pois krs-talosta.... Vaikka voi olla, että lumityöt ei ihan kiinnostaisi... :whistle:

Narikka, en muutes kerinnyt vielä sinne robbariin, yritän keretä tällä viikolla :ashamed:

Mut voi ziiisös, että on olkapäät ja lapaluiden seutu kipeenä! :O Ei jalat, takapuoli, vatsa, alaselkä.... :rolleyes:

Yhteistyössä