Ihan turhaan pelkäsin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
hammaslääkäriä.

En ole käynyt hammaslääkärissä moneen vuoteen ja tänään menin. Reikiä oli pari, samoin hammaskiveä, mutta nuo tiesinkin...

Se mitä pelkäsin oli, että minulle nauretaan ja sanotaan ettei hampaille enään mahda mitään... Että kauhistelevat ja päivittelevät hampaitani.

Hammaslääkäri sanoi, että ihan turhaan pelkäsin, ei suussani kuulemma mitään ihmeellistä ollut. Tavallisen suomalaisen hampaat:D

ihanaa ku uskalsit mennä. ne kuule varmasti näkee kaikenlaista. ja kuulema ne, joilla ON mustat piikit suussa ei kommentoi mitenkään tilannettaan ja me tavikset häpeillen esitellään ihan normihampaita. näin kertoi hammaslääkärini kerran. =)

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
ihanaa ku uskalsit mennä. ne kuule varmasti näkee kaikenlaista. ja kuulema ne, joilla ON mustat piikit suussa ei kommentoi mitenkään tilannettaan ja me tavikset häpeillen esitellään ihan normihampaita. näin kertoi hammaslääkärini kerran. =)

Niinpä, sitä luulee että jokaisella on ne täydelliset hampaat ja itse on yksin hampaidensa kanssa:D

On kyllä helpottunut olo!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niinpä, sitä luulee että jokaisella on ne täydelliset hampaat ja itse on yksin hampaidensa kanssa:D

aika vähän olis hammaslääkäreillä töitä jos kaikilla ois täydellinen purukalusto.. Ehkä tästä rohkistuneena varaan itsellenikin sen ajan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

aika vähän olis hammaslääkäreillä töitä jos kaikilla ois täydellinen purukalusto.. Ehkä tästä rohkistuneena varaan itsellenikin sen ajan. :whistle:

Suosittelen. On niin mukava olo kun asia ei enää vaivaa:)

Yhteistyössä