Ihan sika ärsyttävää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Mies on jollain kaverillaan kattomas tota jo päättynyttä Suomen matsia.Soitti äsken aika vahvassa tuiskeessa ja sepusti jotain.Oli ihan hiljasta ku se istu vessassa.Sitten yritin kysyä että keitä siellä on ja miten menee niin ukko tulee vessasta ulos ja taustalta kuuluu ämmien kimitystä ja ukkojen mölinää |O Sit ukko vaan et ´tuun sit ku tuun´ ja sit mä löin luurin korvaan.Näyttäs olevan miesten ilta saatana.Ei se mua pettämässä ole mutta vituttaa tollanen eukkojen kimitys ja sitten ei edes kuulla mitä oma eukko yrittää sanoa saatana |O

Alkuperäinen kirjoittaja valosta veistetty:
:hug:

Jos yhtään lohduttaa, mun mies ei edes imottais mitään.
Se vaan jäis viihteelle, kun samat huudot kuulemma saa :o

tätäkin on kokeiltu mutta kokeiluks se totisesti jäi :kieh: Tosin se on ihan sama pyydänkö sitä tulee aikasin vai en koska se ei tuu kuitenkaan.Ja sit ostaa mulle joko etu tai jälkikäteen kaiken maailman lahjuksia etten vaan suuttu :kieh:

ei mies erikseen maininnu että he pitävät nyt lätkäillan jätkien kesken mutta eipä mua ole mukaan pyydetty niin miks niiden muiden eukot sitten on tullu???? |O :headwall: :'( *raskaushormonimyrskyprkl*

Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn Monroe:
no mikäs siinä jos siellä akkoja on??? Ei mua ainakaan haittais...itseasiassa mieheni on parhaillaan sellaisissa 30v juhlissa jossa on miehiä sekä kimittäviä akkoja

No ei tuu mieleen että suomi-latvia matsia haluaa kovin moni eukko mennä rymyävien äijien kanssa kattomaan.Ja ei nyt ollu kysymys niistä eukoista vaan siitä miten mun oma ukko käyttäyty siellä luurin päässä.Ja siihen vielä ne ämmät päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
ei mies erikseen maininnu että he pitävät nyt lätkäillan jätkien kesken mutta eipä mua ole mukaan pyydetty niin miks niiden muiden eukot sitten on tullu???? |O :headwall: :'( *raskaushormonimyrskyprkl*

pitäskö kattoo peiliin???

no kyllähän ne miehet tunnetaan et naisia on kiva naurattaa, minusta nauraminen on kivaa kun siihen on aihetta :D tuskin ne ämmät tiesi et ukkos soitti sulle joten olivat aidosti omia itseään, eivät feikanneet :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja v:

pitäskö kattoo peiliin???

Kattonu olen ja hormooni sieltä kurkistaa.Mutta periaatteesta mietippä,jos kaikkien muiden eukot tulis mukaan mutta omas jättäs sut himaan eikä edes mainitsis asiasta.

No ei tuu mieleen että suomi-latvia matsia haluaa kovin moni eukko mennä rymyävien äijien kanssa kattomaan.Ja ei nyt ollu kysymys niistä eukoista vaan siitä miten mun oma ukko käyttäyty siellä luurin päässä.Ja siihen vielä ne ämmät päälle.

ööh, mä tiedän montakin pissistä jotka pelien aikaan on pahempia kannattajia/faneja kuin rymyävät ukot :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

ööh, mä tiedän montakin pissistä jotka pelien aikaan on pahempia kannattajia/faneja kuin rymyävät ukot :whistle:

No se ei auta nyt yhtään |O

tuo sitten on toosi ärsyttävää, tiedän kyllä meillä oli aivan samanlaista aikana ennen pienokaista, nykyyän tosin on muuttunut positiiviseen suuntaan, mutta oli todella raivostuttava silloin kun teki tuota samantapaista kuin ao:n mies, ja huomenna ollan krapulassa ja niin mielinkielin...höh höh, sun täytynee huomenna mennä vuorostaan ja tehdä samat :laugh:
toisaalta se ei kyllä mittään tilanteeseen varmaan auta...mutta kurinoalautusta ja kikkailua voisit hyvinkin harrastaa.
:)

Voinhan mä mennä mut emmä voi peibäkkinä koomakännejä vetää ku on tota keskivartalolihavuutta kertyny jo 20viikon verran.Mutta jos riekun muuten vaan bubissa aamuun asti ja laitan vielä kännykän kii :kieh:

Voinhan mä mennä mut emmä voi peibäkkinä koomakännejä vetää ku on tota keskivartalolihavuutta kertyny jo 20viikon verran.Mutta jos riekun muuten vaan bubissa aamuun asti ja laitan vielä kännykän kii :kieh:

juuh, älysinki et oot raskaana :) voihan sitä pilettää ilman viinaakin :P sitä mäki oon tehnyt 7 viikkoa ellei pientä repsahdusta viikko sit lasketa :ashamed:

Yhteistyössä