Ihan rento äitienpäivä - asenteella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaapöllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaapöllö

Vieras
Pakotin lapset siivoamaan huoneensa, passitin ne ulos, saavat olla siellä mieheni kanssa ja mä alan siivoamaan. Ikkunan pesua ja muuta valmistelua synttäreitä varten, ettei tule ensi viikolla hoppu ja hätä.
Nautin tästä OMASTA RAUHASTA, koska se on harvinaista herkkua.

Lapsetkin aamulla pelastivat päivän, kun piirtelivät mulle äitienpäivä piirustuksia, isompi tiukkasi isältään, että mikset ole tuonut kukkia tai korttia, heh - naureskelin ittekseni, kun mies oli vähän vaikeena eikä osannut oikein sanoa mitään.

Iltapäivällä aion nauttia jostain ihanasta kirjasta ja loikoilla loppupäivän :)

Niin ja ruoaksi on sitä mitä kaapista löytyy, eilisiä jämiä, kelpaa hyvin.

Iloita voi pienistä asioista, eikä aina tarvitse olla karjalaista pitopöytää tai ulkonasyömistä tai muita pakotettuja perinteitä.

niinpä :D

tytöt toi aamulla kortit, kun kuulivat et olin hereillä (heräsin itseasiassa niiden kinasteluun voiko kortit tuoda jo, vai nukkuuko äiti vielä :laugh: ) nousin aamukahville jonka isompi tyttö oli keittänyt, ja pistin lisää kahvia tippumaan et ukkokin sai mukillisen..

Kävästiin kaupassa hakemassa grillaustuotteita ja kohta alan vääntämään täytettyjä herkkusieniä ku äiti ja täti tulee tänne parin tunnin päästä syömään..

niin, ja pitäis kai siivotakkin, mut saa nähdä jaksanko, en varmaankaan :D

ukko lähti jokkisajoihin kaverinsa kanssa, ja tytöt tossa telkkaa katselee, tässähän tämä päivä meneekin, samaan tyyliin ku muutkin päivät :D

Yhteistyössä