Ihan oikeesti,noista kummien lahjoista?!

  • Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti
Minttu
Tietääkö teillä lapset jos he eivät ole joka kummilta saanu lahjaa?

ku meillä eivät taatusti huomaa tuon lahja määrän keskellä sitä jos joltain kummilta ei nyt tullutkaa mitään. Jokainen lahjoja saa avattavaksi asti.

 
Poika 4v ja ei tosiaan kerrottu mikä lahja kummeilta, kun osaa lukea eikä usko pukkiin, niin sitten saa nähdä kuka muistaa jne.. tosin pojan kummit ovat siskoni ja hänen miehensä, joten ei pelkoa etteikö lahjoja tulisi..
 
Minttu
Ja tosiaan mä en edes tiedä saiko lapset kaikilta kummeilta lahjaa vaikko ei.Ku aukasivat kaikki yhtäaikaa ja en kerenny kaikkia lappuja itse lukemaan...et aivan vapaasti saavat meidän kummit olla...;)
 
v
Meillä 1 ja 2 vuotiaat ei todellakaan tiedä keneltä lahjat tulivat, enkä mäkään enää kaikista. Avasivat lahjoja sellasella vauhdilla ettei siinä paljon paketti kortteja keretty lukemaan..

Eikä meillä tod odoteta kummeilta lahjoja lapsille, kaikilta tosin taisi tulla:)
 
Meillä kummit ovat itse halunneet kirjoittaa lasten paketteihin oman nimensä ja 8.v osaa lukea. 5v. kysyi heti, että mikä on mun kummin antama paketti? Pakkohan se on kertoa, kun tietää, että kummitkin voi halutessaan muistaa ja kun kerran isosisko on saanut niin kai hänkin. =)
 

Yhteistyössä