Ihan oikeesti ei mun hermoilla!!

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
Tää talon metsästys on ihan tuskaa. Käytiin taas eilen yhtä taloa kattomassa ja toista soitettiin. Tää miettiminen ja jahkaaminen ei sovi mulle yhtään! |O

Ja millä mä saan isännän tajuamaan, et se rakentaminen ei ainakaan oo hyvä vaihtoehto..Voi kun se pirtti vaan tupsahtas tohon pihaan :D

Uuh, muistan tuskan. Tosin me ostettiin heti eka mitä käytiin katsomassa! :D Mutta sopivia vaihtoehtoja bongattiin enemmän tai väehmmän aktiivisesti p-i-t-k-ä-ä-n.

Alkuperäinen kirjoittaja mysli78:
Täällä sama juttu...mies haluaisi rakentaa, minä en. Joulukuusta asti etsitty asuntoa...raastavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O

Me ollaan katteltu enempi tai vähempi tosissaan kohta 1½vuotta! Nyt vaan alkaa se tila loppumaan, et olisi se isompi jostain löydettävä pikku hiljaa.
Mikä ihmeen juttu toi rakentaminen miehille on??

oma tekemä on aina oma tekemä. sillä keplaa kehuskella.. milläs kehuskelet jos joku toinen on talosi tehnyt. me tehtiin talo puolessa vuodessa.. kivijalasta katonharjaan., ei mikää paketti siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Uuh, muistan tuskan. Tosin me ostettiin heti eka mitä käytiin katsomassa! :D Mutta sopivia vaihtoehtoja bongattiin enemmän tai väehmmän aktiivisesti p-i-t-k-ä-ä-n.

Kamalaa..Mä olisin kans ihan valmis ottaan ekaan vastaan tulevan..Mut onneks on kumminkin toi "jarru"matkassa.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oma tekemä on aina oma tekemä. sillä keplaa kehuskella.. milläs kehuskelet jos joku toinen on talosi tehnyt. me tehtiin talo puolessa vuodessa.. kivijalasta katonharjaan., ei mikää paketti siis.

:D Kehuskele ihmeessä! Mulle riittää ihan ainakin toistenkin tekemä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja mysli78:
Täällä sama juttu...mies haluaisi rakentaa, minä en. Joulukuusta asti etsitty asuntoa...raastavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |O

Me ollaan katteltu enempi tai vähempi tosissaan kohta 1½vuotta! Nyt vaan alkaa se tila loppumaan, et olisi se isompi jostain löydettävä pikku hiljaa.
Mikä ihmeen juttu toi rakentaminen miehille on??

Sen kun tietäis... Mä olen jo eräässä toisessa rakennusprojektissa nähnyt, että byrokratian setviminen jää mulle...Tietty saahan siinä rakentaessa just sellaisen kuin haluaa, mutta mä en halua siihen rumbaan. Kaikista ei vaan ole rakentajiksi. Valmiiksi ostetussa on valmiina pihat sun muut, tarttee vaan maksimissaan remontoida.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Kamalaa..Mä olisin kans ihan valmis ottaan ekaan vastaan tulevan..Mut onneks on kumminkin toi "jarru"matkassa.. ;)

:D Tuli pakkorako, kun kuopuksen syntymään oli enää pari kk ja me asuttiin yksiössä. Hyvä flaksi tosin kävi asunnon kanssa.

Kyllä meille oli luojan lykky että löydettiin talo valmiina ennenku kerettiin alkaa oman talon pohjatöitä tekeen. Saatiin valmis talo, hyväkuntonen autotalleineen pihoineen; jäi entisiltä jopa kottikärryt, lapiot, kolat, moottorisaha, kompostit, kasvimaat...Eiku suoraan asumaan!
Rakennustavaran hintaki on huomattavasti noussut nyt...

:laugh: Sori, miks mun pitäisi kodillani kehuskella..Kotini on minua ja perhettäni varten. Kaikki eivät halua rakentaa.

Ööh..ei mun tarvi kodillani kehua. Pääasia et siellä on hyvä asua. No te ette sitten oo muuta kerinny kun rakentaan, jos puolessa vuodessa on pirtti noussu tyhjästä :whistle: Meille tulisi jos tulisi paketti, mut suurimmaks osaks omalla työllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Kyllä meille oli luojan lykky että löydettiin talo valmiina ennenku kerettiin alkaa oman talon pohjatöitä tekeen. Saatiin valmis talo, hyväkuntonen autotalleineen pihoineen; jäi entisiltä jopa kottikärryt, lapiot, kolat, moottorisaha, kompostit, kasvimaat...Eiku suoraan asumaan!
Rakennustavaran hintaki on huomattavasti noussut nyt...

Vau, tepä saitte hyvän paketin :)

Ööh..ei mun tarvi kodillani kehua. Pääasia et siellä on hyvä asua. No te ette sitten oo muuta kerinny kun rakentaan, jos puolessa vuodessa on pirtti noussu tyhjästä :whistle: Meille tulisi jos tulisi paketti, mut suurimmaks osaks omalla työllä.

no mies "asu" 24h rakennuksella.. mutta kun sille ei toisen tekemä kelpaa ni se oli sillo sitte sellanen valinta. on tässä nyt ehditty sen jälkeen 10 vuotta tekemään kaikenlaista:)

no mies "asu" 24h rakennuksella.. mutta kun sille ei toisen tekemä kelpaa ni se oli sillo sitte sellanen valinta. on tässä nyt ehditty sen jälkeen 10 vuotta tekemään kaikenlaista:)

Aivan, siellä ollaan sitten kans, jos kerta aijotaan. Ei se valmiiksi kattelemalla tuu. Meijän miehellä tahtoo juuri tota olla kans, ettei toisen tekemä kelpais, mutta..Me jatkamme jahkaamista.. :/

Näin maanantaina pitääkin kait vähän hatuttaa ;) Mutta siis, meillä on kokemusta jo "käytetystä" talosta, joka remontoitiin. Tämä etsiminen on toisaalta kivaa, kun siinä muodostuu hyvin se, mitä todellakin haluaa.

Yhteistyössä