"vieras"
Voi luoja! Etkö tajunnut vieläKÄÄN pointtiani. Se on se että on turha kiillottaa omaa kruunuaan siitä kuinka me "emme hoidata koskaan lasta päiväkodissa yhtään ylimääräistä" jos kokonaisuus on se että lapset on arkisin aina hoidossa (miinus lomat) + vielä viikkoja isovanhemmilla + vielä yökyläilyt päälle. Joka tapauksessa ne lapset on hoidossa, pois vanhempien jaloista, pois koska vanhemmat niin haluaa ja tarvitsee. Voin lyödä vaikka vetoa että juuri näiden lapset on kokonaisuuden kannalta PALJON enemmän hoidossa kuin meidän lapset (joista toinen ei käytännössä koskaan, koska koululainen) vaikka pienempi osa-aikahoidossa onkin ja hoidossa esim. nyt vaikka itse olen kotona. Ja pelkästään tämän takia minutkin on leimattu huonoksi ja itsekkääksi ja paskaksi ja täysluuseriksi ja mitähän muuta olikaan Ja erittäin harmillista jos teidän lasten hoitopaikat on vaan säilytyspaikkoja, meillä lapsi tykkää olla valtavasti hoitajallaan (ei ole missään isossa lapsiryhmässä päiväkodissa) vaikka tykkää olla myös kotonakin Mitä sinä sanot lapsillesi kun hylkäät ne viikoiksi tai öiksi isovanhempien hoitoon? Taitaa tulla katkeria aikuisiaVoi luoja! On pikkuisen eri asia että lapset on hoidossa isovanhemmilla. Sehän on lähes koti lapsille. Mitä ihmettä selitätte lapsille kun viette ne hoitoon ja lomailette itse? Äiti ja isi ei nyt vaan jaksa teitä? Mahtavat olla katkeria aikuisina tuosta.