Ihan nyt mustana nolaan itseni ja kysyn..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Tuota.. :ashamed:
Olen saanut roskapostia sähköpostiini jo vuoden ajan, Free Lotto :kieh:
Joka päivä monta kertaa ilmoitetaan mun miljoonan dollarin voitosta ja peräänkuulutetaan mua. En tietenkään edes avaa niitä.

Ekan kerran tuli äsken tosi virallisen näköinen ilmoitus suomen kielellä, että nyt pitää ilmoittaa ja lunastaa ja vaikka mitä.

Mielikuvitus tekee taas tepposet, mutta vitsi, jos oiski oikeesti voittanut eikä tee asialle mitään :ashamed: :ashamed:

Niin just, ja ikää oli?? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
No ootsä pelannu mitään lottopeliä? Tuskin ne ihan huvikseen jakelee miljoonia randomina tuntemattomille..

No tokihan mä pelasin, kun avasin jonkun jutun, jossa ilmotettiin mun olevan 999.999:s kävijä jollain sivulla :headwall: :headwall:

Sitten mä palkinnoksi valitsin itselleni lottonumerot. Ja tietty heti voitin miljoonan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Mä sain aikoinaan kans samoja,mut lopettivat kun vastasin jotain sontaa niille ja pyysin,et älkää lähettäkö mulle mitään
Mä en pysty edes vastaamaan, kun nykyään avautuu vain valkoinen sivu. Otsikot ovat hyvin vakavia.. viimeinen varoitus ym

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
No ootsä pelannu mitään lottopeliä? Tuskin ne ihan huvikseen jakelee miljoonia randomina tuntemattomille..

No tokihan mä pelasin, kun avasin jonkun jutun, jossa ilmotettiin mun olevan 999.999:s kävijä jollain sivulla :headwall: :headwall:

Sitten mä palkinnoksi valitsin itselleni lottonumerot. Ja tietty heti voitin miljoonan :D

:D hmm..vitsi kun oiskin noin hyvä tuuri! Mut huijausta se on :(

Ainih ja piti vielä lisätä, et mun ukko oli joskus opiskeluaikoinaan kerran vastannu johonkin lottovoittoilmoitukseen (joku jenkkilän juttu ...ettei just tuo freelotto..) ja pistäny osoitetietonsa menemään. Oli se sieltä shekin saanut (jollekin muutamalle dollarille), mutta ei sitä saanut koskaan lunastettua, koska oli mennyt vanhaksi jo siihen mennessä, kun tuli Suomeen. :xmas: ...ja siks toisekseen muistaakseni se oli joku 5 dollaria, jonka se oli voittanut, mutta shekin lunastus maksaa pankissa kohtuu paljon, et ei ois paljon iloakaan ollut.. :laugh:

Mä kävin jollain ulkomaisella radiokanavalla ja sieltä tuli toi juttu, että olen 99999999 kävijä ja olen voittanut ilmaisia lottorivejä. Mä kyllä pelasin ne rivit, mutta sen jälkeen ilmoitettiin, että pitäis ostaa niitä rivejä niin voin voittaa sikana rahaa.

Joo samaa, mä mietin kans, et lunastanko mä miljoonan voittoa! Mut ne ilmoitukset on aika virallisen näkösiä! omasta mielestä, mut epäilyttää, ku ne on dollareita jne....

Jos ei ole osallistunu mihinkään arpajaisiin niin ei kannata avata niitä linkkejä, saa vielä viruksen sieltä koneelle. Joka sit järjestää sulle arpajaiset ja tyhjentää tilin.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:

:D hmm..vitsi kun oiskin noin hyvä tuuri! Mut huijausta se on :(

Mulle on käynyt kans just noin. Joka päivä pukkaa viestiä, et vielä on voitto lunastamatta :whistle:

Yhteistyössä