Mulla siitä ikävä tilanne, että valmistuin puolitoista vuotta sitten lähihoitajaksi ja sen jälkeen koko ajan töissä olin ennen kuin tulin raskaaksi. Eri mittaisia sijaisuuksia tein eri paikoissa, ja töitä oli ihan liiaksikin. Ajattelin, että hyvin voin olla töissä raskausajankin sinne asti kun jaksan, mutta kappas vaan, kun masu alkoi näkyä, niin työt loppuivat siihen! :/ Ei kuulemma kannata ottaa raskaana olevaa töihin, jos on muitakin sijaisia tarjolla, ovat niin paljon kuitenkin sairaslomalla. Näin mulle sanottiin monessakin paikassa.
Ja minä kun niin mielelläni olisin tehnyt töitä sinne äippäloman alkuun asti. Työttömänä tässä siis oleillut olen, ja jouduin siis harkinnanvaraista toimeentulotukea hakemaan vauvantarvikkeisiin. Vaunuihin sain 250?, ja pinnikseen 60?. Nyt vaan sitten käytettyjä katselemaan, mistähän kannattaisi kysellä? Onko lastentarvikeliikkeissä yleensä minkä hintaisia käytettyjä vaunuja ym??
Ja minä kun niin mielelläni olisin tehnyt töitä sinne äippäloman alkuun asti. Työttömänä tässä siis oleillut olen, ja jouduin siis harkinnanvaraista toimeentulotukea hakemaan vauvantarvikkeisiin. Vaunuihin sain 250?, ja pinnikseen 60?. Nyt vaan sitten käytettyjä katselemaan, mistähän kannattaisi kysellä? Onko lastentarvikeliikkeissä yleensä minkä hintaisia käytettyjä vaunuja ym??