Ihan mukava päivän alku...NOT!!!

enkelin siiven alla
heip vartooja! samassa veneessä ollaan :( mä tosin jo parempana kuin sinä, mä voin jo syödä.
luin aiemmin siskosi kirjotuksen susta. ne mehukeitot on kyllä parhaita alkaa opetella syömään, älä vaan ota mitään kovin hapanta. mustikkasoppa on ok.
mulla lähti tässä rytäkässä painoakin 10-15 kiloa, nyt ei tarvis enää lähteä yhtään.

viiden muksun mamma
Pikaista paranemista sulle! Luinkin eilen ja toissa päivänä toisista ketjuista, mitä sulle kuuluu. Toivottavasti vaivat pian helpottaa - kuullostaa niin ikäviltä ja kipeiltä! Mä kun hermostun jo tavalliseen närästykseen... Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja enkelin siiven alla:
mitä lääkkeitä sulla nyt on? kipuun ja/tai tulehdukseen?
Perussairauteen eli crohnin tautiin on azamun ja nyt tähän limakalvojen ärsytykseen nexium. Olin kattovinani että ne lääkkeet ei kyllä tullu pihalle sillon aamulla.

enkelin siiven alla
mulla on kans tota nexiumia. ja oli jotain valkosta kauheanmakusta paksua nestettäkin :X oisko ollu gaviscon tai jotain. nyt menee ihan renniellä. kipuun litalgin. ja paratabseja.

joko tyttösi on kotona? jaksatko kotihommia? mä oikeastaan en, kaikki kaatuu miehen niskaan nyt toistaseksi, siis sillon kun reissuhommaltaan käy kotona. olen täällä kuin possu läävässä :'( jaksan juuri ja juuri hoitaa vauvan. ja morkkis on kauhea :(

Yhteistyössä