Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen teillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
laittaa (toppa) haalarin- / housunlahkeen kuomien yms. talvikenkien päälle ja sekä renksut.. Eli minkäikäisellä teillä riittää kärsivällisyys tähän?

Meidän juuri 6v täyttänyt on pukemisessa muuten erittäin oma-aloitteinen ja siis kaikki muut menee päälle salamannopeasti, mutta siis nää lahkeen/renksujen laitto on semmoinen missä todella herkästi luovuttaa ja pyytää suoraan apua (ehkä vähän kokeilee ja sit siis heti pyytää apua). Minun mielestäni kyllä viitsiessään osaa kyllä ne laittaa.

No tänään sitten sanoin, et 2vk kun näyttää äitille, et kuinka hienosti osaa laittaa lahkeet itse, niin saa sit palkinnoksi kivan haluamasa lelun, joka oli hero factory ukkeli : ) No kylläpä meni hienosti tänä aamuna lahkeet ja renksut itsellä kuomien päälle.

5v se alko saada ne itse. Noillamain ne hoidossakin alkaa viimestään harjotella ja odotetaan edes sitä tosisaan yrittämistä. Niitä 5-6v kyllä tapaa jotka ei edes viittis yrittää ite. Moni saa ne lahkeet kyllä kun kuuntelee neuvoja ja sen tinttailun sijaan ottaa ja yrittää.

No näinpä se taitaa olla, et vähän tietenkin hajontaa tässäkin asiassa, mutta meillä nyt taitaa olla enempi juuri siittäkin kysymys, et halutaan vähän passauttaa äiteellä ja taitaa meilläkin päikyssä sujua tämäkin paremmin...

Yhteistyössä