Ihan mahoton vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottava

Vieras
Mulla on ihan kauhea vauvakuume.. Olen 20v naikkonen. 3.5v ollut mun miehen kans, josta 1.5v kihloissa. Elämä on kaiken kaikkeaan nautittavaa yhdessä. Olemme hyvin onnellinen pari ja ylpeitä toisista. Mieheni käy töissä, minä opiskelen päätoimisesti vielä n. 5v eteenpäin.

Oonko mä ihan hölmö kun on hirveä vauvakuume? Onko muita ollut tässä iässä? Olisi niin ihana saada meidän rakkauden tulos pieni käärö, josta voisi ottaa vastuun ja joka kasvaisi meidän perheessä:)

Olen nyt jo niin onnellinen ja tuntuu, että rakkauttani riittäisi säkeittäin lapselle ja miehelle vielä lisää:) Tiedän, että lapsenhoito ei ole aina ruusuilla tanssimista, sillä olen hyvin kokenut lastenhoitaja ja se on myös ammattini.

Kertokaa omista kokemuksistanne:)

Mä ainaki haluun rohkasta sua! Oon sun ikänen ja meillä on lähes samanlainen elämäntilanne kuin teillä, mies käy töissä ja mä opiskelen. Lisäksi meillä on pieni 7kk:n ikäinen tyttö. Sitä ei voi etukäteen tietää miten paljon pieni lapsi tuo iloa ja valoa elämään ja miten rakas oma lapsi voi olla. Vaikka se tuo myös suuren vastuun ja aika paljon pitää "omasta ajasta" luopua, niin kaikki on sen arvoistakin. Vaikutat realistiselta elämän suhteen joten uskon että pärjäisitte varmasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pienen ihmisen äiti:
Mä ainaki haluun rohkasta sua! Oon sun ikänen ja meillä on lähes samanlainen elämäntilanne kuin teillä, mies käy töissä ja mä opiskelen. Lisäksi meillä on pieni 7kk:n ikäinen tyttö. Sitä ei voi etukäteen tietää miten paljon pieni lapsi tuo iloa ja valoa elämään ja miten rakas oma lapsi voi olla. Vaikka se tuo myös suuren vastuun ja aika paljon pitää "omasta ajasta" luopua, niin kaikki on sen arvoistakin. Vaikutat realistiselta elämän suhteen joten uskon että pärjäisitte varmasti. :)

Voi ihanaa:) Kiitos rohkaisusta! Se on vaan niin suuri päätös alkaa "tekemään " lasta. Ois ihana, jos se vaan tulis:)

Yhteistyössä