O
odottava
Vieras
Mulla on ihan kauhea vauvakuume.. Olen 20v naikkonen. 3.5v ollut mun miehen kans, josta 1.5v kihloissa. Elämä on kaiken kaikkeaan nautittavaa yhdessä. Olemme hyvin onnellinen pari ja ylpeitä toisista. Mieheni käy töissä, minä opiskelen päätoimisesti vielä n. 5v eteenpäin.
Oonko mä ihan hölmö kun on hirveä vauvakuume? Onko muita ollut tässä iässä? Olisi niin ihana saada meidän rakkauden tulos pieni käärö, josta voisi ottaa vastuun ja joka kasvaisi meidän perheessä
Olen nyt jo niin onnellinen ja tuntuu, että rakkauttani riittäisi säkeittäin lapselle ja miehelle vielä lisää
Tiedän, että lapsenhoito ei ole aina ruusuilla tanssimista, sillä olen hyvin kokenut lastenhoitaja ja se on myös ammattini.
Kertokaa omista kokemuksistanne
Oonko mä ihan hölmö kun on hirveä vauvakuume? Onko muita ollut tässä iässä? Olisi niin ihana saada meidän rakkauden tulos pieni käärö, josta voisi ottaa vastuun ja joka kasvaisi meidän perheessä
Olen nyt jo niin onnellinen ja tuntuu, että rakkauttani riittäisi säkeittäin lapselle ja miehelle vielä lisää
Kertokaa omista kokemuksistanne