Ihan loppu tuon tytön kanssa eikä isä ota ollenkaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppu

Vieras
Kauheita uhma ja itkupotkuraivareita saa koko ajan ja myös öisin.Tyttö on nyt 1v.4kk ja kauheaa uhmaa.Lapsen isä asuu 500m päässä mutta ei suostu ottamaan lasta edes tunniksi.Oon niin vittuuntunut suoraan sanottuna tähän touhuun.Hän kun ei jaksa eikä kestä yhtään lapsensa itkua ja kiljuntaa.Nyt olen ollut itse kovassa kuumeessa ja flunssassa ja ehdotinkin hänelle että josko hoitas hetken tyttöä niin vastaus oli että hänenkö pitäs lomalla hoitaa lasta?ei helvetti mikä kusipää.Elarit on rästissä monelta kk ja aina vain hokee samaa virttä että kyllä sinä ne vielä saat jne...kiitos kun sain purkautua :(

No, kuulostaa siltä että on aika hankkia muuta tukiverkkoa, mies tuosta tuskin enää isäksi muuttuu. Kelaan ilmoitat että on jättänyt maksamatta elarit niin saat kelasta ees jotain ja kela perii mieheltä ne elarit sitten.

Jossei sukulaisia tai ystäviä oo ketkä auttais niin koita saada kunnalta kodinhoitaja auttamaan edes hetkeksi.

Johan olet helmen kanssa lapsen mennyt tekemään. Lapsi on ollut tosi pieni kun olette eronneet. Super upeeta!! Kannattaisi miettiä edes vähän kenen kanssa niitä lapsia tekee. Seuraavaksi sanot että oli vahinkoraskaus. Mutta jokainen tietää miten niitä lapsia tulee. Seuraavaksi sanot ettei sinulle käy mikään ehkäisy tai että ehkäisy petti. En usko.

Turha siis valittaa, itse olet tiesi valinnut.

Johan olet helmen kanssa lapsen mennyt tekemään. Lapsi on ollut tosi pieni kun olette eronneet. Super upeeta!! Kannattaisi miettiä edes vähän kenen kanssa niitä lapsia tekee. Seuraavaksi sanot että oli vahinkoraskaus. Mutta jokainen tietää miten niitä lapsia tulee. Seuraavaksi sanot ettei sinulle käy mikään ehkäisy tai että ehkäisy petti. En usko.

Turha siis valittaa, itse olet tiesi valinnut.

Vaikka olenkin tästä osittain samaa mieltä ei tämä kommentti auta ap:ta mitenkään. Jokainen meistä tekee valintoja ja jokainen meistä tekee myös virheitä. Turha sinunkaan on arvostella koska olet varmaan itsekin virheitä tässä elämässä tehnyt.

Vaikka olenkin tästä osittain samaa mieltä ei tämä kommentti auta ap:ta mitenkään. Jokainen meistä tekee valintoja ja jokainen meistä tekee myös virheitä. Turha sinunkaan on arvostella koska olet varmaan itsekin virheitä tässä elämässä tehnyt.

No, ap:llä aika moni asia on mennyt pieleen jo tässä vaiheessa. Eipä ole näyttänyt ottavan opikseen, joten kannattaisi alkaa miettimään edes tässä vaiheessa ja elämään ilman toiveita toisen puolison tuesta. Sen pitää olla selvää että luuserianesta on lapsen isä. Miksi roikkua ja valittaa kun voi tehdä toisenlaisiakin valintoja.

Kaikki tekee virheitä, mutta joskus niistäkin on opittava.

No, ap:llä aika moni asia on mennyt pieleen jo tässä vaiheessa. Eipä ole näyttänyt ottavan opikseen, joten kannattaisi alkaa miettimään edes tässä vaiheessa ja elämään ilman toiveita toisen puolison tuesta. Sen pitää olla selvää että luuserianesta on lapsen isä. Miksi roikkua ja valittaa kun voi tehdä toisenlaisiakin valintoja.

Ja minä toivon, että tällaset vittuilijat ja päänsä aukojat kokisivat elämässään jossain vaiheessa ihan helvetinmoisen kolauksen ja että muut antasivat sitten samalla mitalla takaisin! :headwall:

Ja juu, kotiapua ehdotan ensiavuksi minäkin (tosin näin pyhinä ei onnistu) ja jatkossa miettiä niitä tukiverkkoja ja muita mahdollisuuksia lapsen hoitoon.

[QUOTE="vieraana";30760199]Ja minä toivon, että tällaset vittuilijat ja päänsä aukojat kokisivat elämässään jossain vaiheessa ihan helvetinmoisen kolauksen ja että muut antasivat sitten samalla mitalla takaisin! :headwall:

Ja juu, kotiapua ehdotan ensiavuksi minäkin (tosin näin pyhinä ei onnistu) ja jatkossa miettiä niitä tukiverkkoja ja muita mahdollisuuksia lapsen hoitoon.[/QUOTE]

Voin luvata etten tarkoituksella työnnä itseäni epätoivoiseen suhteeseen ja tee siihen vielä lapsia. Kolauksia kyllä jokaiselle riittää, mutta selvästi tahallaan tyhmyyksissä itseaiheutetut ei kerää säälipisteitä. Lasta kyllä käy sääliksi.

Mikään ei ole niin veemäistä sairastaa, kun jos on pieni lapsi hoidettavana. Tämän kokee ihan joka mamma joka kotona hoitaa lasta äippä ja vanhenpainanvapaina. Itse olen tämän kokenut monta kertaa ja ei siihen tuskaa edes lievitä vaikka puoliso ilalla lasta katsoisikin. Vittumaista se vaan on joten ei nyt liiotella elämän valinoilla sun muilla paskoilla.

Voi, mä niin tiedän ton tunteen. Meillä kyllä ydinperhe (vai miksi sitä nyt kutsutaan) mutta mies teki pitkää työpäivää kun esikoinen oli pieni ja vaativan vauvan kanssa oli pää hajota.. Karjui rattaissa, karjui heti jos jätti hetkeksi lattialle, karjui kun olin suihkussa, karjui kun yritin laittaa ruokaa ja nukkui muutaman minuutin pätkiä ja nekin mieluiten sylissä jne.

Mutta sanon kuitenkin, että lähde ulos. Puistoon joka päivä (tosin lapsi aika pieni vielä, vähän turhauttavaa jos ei vielä kävele) mutta ulkoilu tekee hyvää kuitenkin ja siihen pukemiseen ym menee mukavasti aikaa eikä seinät kaadu niiiiin päälle kun pääsee uloskin välillä. Samoin kutsu kavereita kylään, käy itse kylässä lapsen kanssa jne.
Ja koita saada apua jostain. Vaikka joku vakihoitaja joka voisi hoitaa lasta pari tuntia esim joka viikko, sekin auttaa jo paljon. Tiedän ton tunteen kun tuntuu ettei saa hetken rauhaa, oli jo juhlaa jos sai käydä vartin suihkussa niin että tiesi että joku muu on vastuussa karjuvasta lapsesta..

Ja lohdutan, että elämä helpottaa kun lapsi kasvaa. Usko pois. :)

Ja ne elarit perintään heti!

Kandee ulkoilla, se oikeesti helpottaa oloa ja arkea. Sisälle ei pidä jäädä kökkimään. Noi elarit taas on hankalempi jutska, jos exäs on täysin peeaa. Pahimmassa tapauksessa siltä ei koko elinaikana saada perittyä ulosoton avullakaan jos järkkää asiat siihen jamaan.

Jos mies on kunnollinen ja vain omaa mukavuuttaan kieltäytyy hoitamasta, on sinulla 2 vaihtoehtoa. Vie lapsi miehelle ja sano hakevasi kolmen tunnin päästä. Älä kysele ja selittele ja ymmärrä.

Tai jos tunnet miehen vanhemmat, soita heille ja kerro tilanne. Kysy voisivatko he hoitaa lasta kun heidän poikansa ei halua olla isä lapselle.

Kiitos niille joka vastasivat ilman vittuilua jne..joo,olen ollut lapsen isän kanssa 7vuotta kimpassa ja yhdessä halusimme lapsen.Mutta kas kummaa,mies paapoi ja piti kuin kukkaa kämmenellä raskausajan ja hyysäsi jne..lapsen syntymän jälkeen kaikki muuttui,miehestä tuli ihan erilainen ja siksi olikin parempi erota.Turha on minua haukkua ja syytellä,koskaan ei voi ennalta tietää jos toisesta paljastuukin ihan erilainen kuin alussa oli.Ja mies on kyllä hyväpalkkaisessa duunissa joten luulis että pystyy sen osuuden maksamaan mikä hänelle on määrätty.Kela maksaa lopun mulle.Jos minä oisin tiennyt millaiseksi narsistiksi hän muuttui,en olisi ikinä lasta hänen kanssaan hankkinut.Ja ulkoilusta sen verran että käydään kyllä joka pvä useasi ulkoilemassa koska olen kova itsekkin ulkoilemaan mutta olen ollut to asti kuumeessa eikä ole ulos asiaa tässä kunnossa.

Ihan paska sika possu röhkis... jätä se sikapossu.. ai sä jätit jo?! No vitsi... ööö.... tota.... no sano sille, että se on POOOSSSU!!! Siis röhkis, tai jotain. Sano että röhkii toisten possujen kassa, tai siis EI EI... ei saa röhkiä toisten tyttöpossujen kanssa. Saa vain murjottaa karsinassaan yksin. Niin.

Yhteistyössä