Ihan kiva saada tietää itsekin *anopin ja miehen suunnitelmat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Alunperin mein piti eilen mennä anopin synttärikahveille, mutta se siirty elokuun alkuun. No mie aattelin että sillon muksutkin jäävät sinne yöksi, mutta nää kaks välkkyä olikin puhuneet, että muksut menee tänään sinne yökylään.

Eilen vasta kuulin ukolta tän jutun, luuli että olen ollut tietonen asiasta. Kui mä voisin olla tietonen ku en ole anopin kanssa jutellu eikä mieskään ole mitään puhunut. Tuumasin ukolle, että kyllä miun pitäs opetella varmaan se ajatustenlukutaito, että olsi perillä miehen ajatustenjuoksusta. :kieh:

No ei siinä mittään, menkööt yöksi. Tässä nyt ei sinällään mitään maata kaatavaa ole, mutta oishan se kiva tietää ajoissa missä mennään.

Sorry sekava sepustus. Kunhaa pohdiskelen itekseni :)

Nyt joku fiksu pian vastaa et olisit onnellinen kun on lapsille hoitopaikka :D
joo, meillä mies kans aika ajoin unohtaa kertoa suunnitelmista ja kehtaa päälle väittää et mä en kuuntele :kieh: mut tosiaan,ois kiva itekin pysyä ajantasalla..

joo no mun mies lupas anopille mökille meidän 3 v tytön eikä multa kysytty mitään vaika kyse oli alunperin viikosta(mihinkä en suostunut)ja sitten se lyheni 5 päivään,tyttö ei ole ollu kun yhtä yötä sillon tällön hoidossa..minä kyllä hieman tulistuin asiasta kun ei kysytä mun mileipidettä ollenkaan ja lupaillaan tollasia..

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Nyt joku fiksu pian vastaa et olisit onnellinen kun on lapsille hoitopaikka :D
joo, meillä mies kans aika ajoin unohtaa kertoa suunnitelmista ja kehtaa päälle väittää et mä en kuuntele :kieh: mut tosiaan,ois kiva itekin pysyä ajantasalla..

Heh, niinpä. Mutta pointti tässä oli se, että ois kiva saada tietää pikkasen aiemmin ku noin pienellä varotusajalla. Kun nää jutut meillä yleensä suunnitellaan suht ajoissa. Tokihan nuo mummilaan saavat mennä, ja ihan mielellään anopille heit laskenkin (toisin kuin omalle äidilleni... )

mä en tajunnu tosta mitään. synttärikahvit piti olla eilen, ei sitten ollutkaan. lasten piti mennä tänään yökylään ja menevätkin. elokuussa juodaan synttärikahvit. mikä tuossa nyt kaivelee ja ketä???

Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:
mä en tajunnu tosta mitään. synttärikahvit piti olla eilen, ei sitten ollutkaan. lasten piti mennä tänään yökylään ja menevätkin. elokuussa juodaan synttärikahvit. mikä tuossa nyt kaivelee ja ketä???

No luepas uudestaan ap:n viesti. Hitaasti ja ajatuksen kanssa.

kahvit piti olal eilen ja yökyläily samoin, mutta ne siirty elokuun alkuun, jolloin myös siis yökyläilykin tapahtuis, mun viimesimpien tietojeni mukaan.

Yhtäkkiä se yökyläily onkin tänään, vaikka mä olin siinä uskossa että se on siis elokuussa. Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

kahvit piti olal eilen ja yökyläily samoin, mutta ne siirty elokuun alkuun, jolloin myös siis yökyläilykin tapahtuis, mun viimesimpien tietojeni mukaan.

Yhtäkkiä se yökyläily onkin tänään, vaikka mä olin siinä uskossa että se on siis elokuussa. Oliko tarpeeksi vaikeasti selitetty?

no tuota... haittaako se sitten että lapset menää tänään anopille yöksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieläkin ihan pihalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

no tuota... haittaako se sitten että lapset menää tänään anopille yöksi?

Ei, se tässä ei ollut pointtina. Vaan pointti oli se, että mä en ollut tietonen näistä uusimmista käänteistä.

Yhteistyössä