Ihan kiva päivä ollut pojan kanssa siihen asti, että mies tuli töistä. Turha avaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pypylleröinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pypylleröinen"

Vieras
Pojan kanssa ollut ihan tavallinen, kiva päivä. No, mies tuli kotiin 16 aikoihin, mä olin just alottamassa syömistä ton ipanan kanssa. Mies halus syödä jonkun thaikuution. Meni tietokoneen etteen sitä syömään, ei voinut meen kanssa syödä keittiössä. Ei siis vielä istuttu ipanan kanssa pöydässä, ooteltiin että ruoka jäähtyy vähän. Ipana meni isältään maistamaan tota kuutiota, ja jäi syliin istumaan. Potkasi sitten miehen maitolasin tietokonepöydältä, maitoa siis näppäimistöllä, pöydällä, lattialla ja miehen päällä. Tietysti toi poika siitä pelästy, ja tuli itkien mun luo ja alettiin syödä.
Mitä tekee mies? Alkaa kiukutella mulle ja lapselle, kun hänen maitonsa kaatu. Oikeesti, toi 1v4kk varmaan tahallaan potkasee sen maitolasin kumoon. Kun kysyin mieheltä, että eiks sitä pöytää vois välillä vähän siivota ja tyhjentääki, vois välttyä vaikka tollaselta, ja jopa syödä keittiössä. Tää vaan kiukuttelee mulle... Ja nyt pitäis sen kanssa lähtee kauppaan ja taistelemaan anoppilaan, kiinnostus ihan sata. Aaaargh.

No kai se mies kuiten siivos sen sotkunsa ihan itse vai riensitkö rätin kanssa auttamaan? Meillä ei olohuoneessa syödä, eikä varsinkaan tietokoneella ja ihan oma moka on jos jotain sattuu kaatumaan. Mulle moisesta ois turha kitistä :D

No kai se mies kuiten siivos sen sotkunsa ihan itse vai riensitkö rätin kanssa auttamaan? Meillä ei olohuoneessa syödä, eikä varsinkaan tietokoneella ja ihan oma moka on jos jotain sattuu kaatumaan. Mulle moisesta ois turha kitistä :D

Joo, kuivas jollain pyyhkeellä :P Minä en ala aikusen jälkiä siivoomaan, olkoon siellä, jos ei ite saa siivottua, se on muutenkin sen aluetta kokonaan tuo tietokonehässäkkä, mä en mee lähellekään, enkä myöskään siivoa sieltä. Mutta siis joo, ei se sitä märällä tajuu pyyhkiä, voi alkaa haista kivalle :P
Olin vaan kun en ois mitään huomannutkaan, kun toi tapahtu.
Se vaan jatkaa kiukutteluaan asiasta mulle, kun sanoin, että turhaan syyttää tota lasta asiasta.

Kai mies tietää, että maito on aika lailla pahinta myrkkyä tekniikkavehkeille. Vettä tms. ne kestää jonkun verran, mutta jos maitoa kaatuu koneen päälle, se on sillä selvä.

Kuullostaa niin mun exältä! Pahimmillaan tuli kotiin, käveli jääkaapille, lämmitti ruokansa mikrossa, söi sen tiskipöydän ääressä ja tuli olohuoneeseen lapsen ja mun viereen, jotka ollaan ruokapöydässä syömässä, makasi sohvalla ja laittoi telkkarin päälle. Ja mitäs se lapsi sitten teki? No ei ainakaan syönyt.

Sitten hirvee ihmettely mistä kummasta mä taas nalkutan.

Jos lapsi kaatoi maitolasin lattialle, ei siivonnut jos lasi oli mun jäljiltä pöydällä. Ja sitten hirveä ihmettely miksi se akka taas nalkuttaa, kun parketti on pilalla. Niin, ja todella kutsui mua akaksi.

Ja kaiken tän jälkeen ihmettelee miksi mä halusin erota.

No mutta, ehkä hänellä oli stressaava päivä töissä ja kaipasi hetken rauhaa kotiin tultuaan. Ja nälkäisenäkin helposti hermot repee. Ja viimeistään sitten kun käy jotain tuollaista että tulee iso sotku. Ja miehillä nyt on aina tapana laittaa kaikki naisten syyksi.
Parempi vaan pyöritellä silmiä ja huokailla syvään. Ei noin pikkujutun takia kannata riidaksi lyödä.
Tietenkään huutamista ei pidä sietää jos sellaiseksi yltyy.

[QUOTE="vieras";22780159]Kuullostaa niin mun exältä! Pahimmillaan tuli kotiin, käveli jääkaapille, lämmitti ruokansa mikrossa, söi sen tiskipöydän ääressä ja tuli olohuoneeseen lapsen ja mun viereen, jotka ollaan ruokapöydässä syömässä, makasi sohvalla ja laittoi telkkarin päälle. Ja mitäs se lapsi sitten teki? No ei ainakaan syönyt.

Sitten hirvee ihmettely mistä kummasta mä taas nalkutan.

Jos lapsi kaatoi maitolasin lattialle, ei siivonnut jos lasi oli mun jäljiltä pöydällä. Ja sitten hirveä ihmettely miksi se akka taas nalkuttaa, kun parketti on pilalla. Niin, ja todella kutsui mua akaksi.

Ja kaiken tän jälkeen ihmettelee miksi mä halusin erota.[/QUOTE]

No tuo ei onneks oo normaalisti tollanen.
Vaikka onkin maailman surkein siivoomaan jälkensä, ja ne yleensä jää mun hommaksi lopulta, (paitsi tuolta tietokoneen ympäristöstä) muuten ihan kaikinpuolin hyvä ukko :)

No mutta, ehkä hänellä oli stressaava päivä töissä ja kaipasi hetken rauhaa kotiin tultuaan. Ja nälkäisenäkin helposti hermot repee. Ja viimeistään sitten kun käy jotain tuollaista että tulee iso sotku. Ja miehillä nyt on aina tapana laittaa kaikki naisten syyksi.
Parempi vaan pyöritellä silmiä ja huokailla syvään. Ei noin pikkujutun takia kannata riidaksi lyödä.
Tietenkään huutamista ei pidä sietää jos sellaiseksi yltyy.

Samaa mieltä :) Ite ainaki oon töiden jälkeen tosi väsynyt ja kaipaan sitä omaa rauhaa. Varsinki jos on ollu stressaava päivä niin menee pienestäki hermot. Mies tietää tämän ja tietää milloin kannattaa laittaa kuulokkeet korville ja musa täysille... :D

Samaa mieltä :) Ite ainaki oon töiden jälkeen tosi väsynyt ja kaipaan sitä omaa rauhaa. Varsinki jos on ollu stressaava päivä niin menee pienestäki hermot. Mies tietää tämän ja tietää milloin kannattaa laittaa kuulokkeet korville ja musa täysille... :D

Joo, epäilemättä, ja sanokin, että töissä ollut rankka päivä. Mutta jos se ois voinut oottaa ton ruokansa kanssa pari minuuttia, että mä olisin saanut ton pojan ruokapöytään, tai tullut iteki keittiöön syömään, ni ei ois tullut mitään ongelmaa :P

:laugh: :laugh: Kyllä on taas niin huomion halua kuin olla voi, olette säälittäviä akat todellakin. :laugh:

Haista *¤#**#. Mä mitään huomiota hae. Vai onko joka helvetin viesti, mitä tänne koskaan on kirjotettu, huomionhakua??
Ei, mä en pyytänyt kenenkään vastata tätä, enkä sitä ees odottanut. Kunhan nyt halusin johonki ees avautua, kunnen viittinyt ystäviä vaivata tälläsellä turhuudella, kun alko vituttamaan.

[QUOTE="pypylleröinen";22780186]Joo tietää, työskentelee alalla :P[/QUOTE]

Ja silti sekä pitää juomia tietsikan lähellä että pitää lasta siinä vieressä samalla... :D

[QUOTE="pypylleröinen";22783125]Oho, aika hyvin, kun oot vasta 1v 4kk ja nukkumassa jo, ja osaat silti tänne kirjotella! :) En ois uskonut, että mulla on lapsinero! Nyt voinki alkaa sitä sitten kaikille mainostamaan... :P[/QUOTE]

Sori äitipyllerö. Tänne kirjoittelu on vähän noloa, pidetään kuitenkin salaisuutena, jooko? HALUU!

Yhteistyössä