surullinen
9 vuotias Tyttö halusi katsoa muuta ohjelmaa kuin mies. Mies kuitenkin päätti että hänen ohjelmaansa katsotaan. Tyttö istui säkkituolissa ja piti käsissään isoa vauvan lelua. Hän heitti lelun suutuspäissään suoraan taaksepäin ja lelu osui miehen jalkaan. En ehtinyt tehdä mitään kun mies nappasi tyttöä kädestä ja veti hänet vauhdilla lattialle ja huusi että lopeta. Tytön ilme oli tosi järkyttynyt ja hän nousi itkien takaisin tuoliin. Minä sain aivan älyttömän raivokohtauksen. Huusin aivan suoraa huutoa miehelle raivoten että tuollainen väkivaltainen paska saa häipyä ovesta ulos ja vaikka mitä muuta. Löin myös suutuspäissäni miestä jalkaan. Tyttö alkoi itkeä tosi hysteerisesti ja hoki että ei häneen sattunut ja me vanhemmat ei saada erota. Pieni poikamme on vajaa 2vuotias ja hän alkoi myös itkemään. Nostin pienen syliini ja jatkoin raivoamistani miehelle. Olin niin vihainen että olisin halunnut hakata mieheni. Jotta en olisi enempää käynyt mieheen käsiksi niin huusin ja raivosin vaan. Tyttö itki edelleen ja anoi meidän tekevän sovinnon. Minä jatkoin huutamista ja pikkuinen sylissäni pelkäsi minua. Mies suuttui oikein tosissaan ja nousi uhkaavasti eteeni. Huusin ja itkin moneen otteeseen että PAINU VITTUUN TÄÄLTÄ. Mies meni takaisin paikalleen ja huusi minun olevan hullu. Tärisin ja itkin ja huusin. Tyttö itki aivan paniikissa ja pikkuinen sylissäni itki myös. Hän halusi alas sylistäni ja meni isänsä luokse turvaan.
Riita kesti ainakin 10 minuuttia ja oli täyttä kaaosta. Lopulta rauhoitettiin tilanne ja minä aloin tekemään iltapuuroa pikkuiselle. Tyttö söi iltapalansa ja teki sovinnon isänsä kanssa. Minä halasin tyttöä ja pyysin myös häneltä anteeksi että huusin. Keskusteltiin vielä sänkyyn mennessä asiasta ja lupasin että me ei isän kanssa erota. Kerroin että haluan suojella lapsiani ja se mitä isä teki oli väärin. Tyttö nyyhkytti pitkään ja surkeana. Lopulta hän nukahti kuten myös pikkuinen. Miehen kanssa ei enää puhuttu mitään.
Ihan kauheaa ja lapset muistaa tämän varmasti ikuisesti. Meillä ei normaalisti koskaan tapella noin rajusti ja olisi kyllä saanut jäädä tälläkin kertaa väliin. Itken ja tärisen edelleen. Kaduttaa ja hävettää
Riita kesti ainakin 10 minuuttia ja oli täyttä kaaosta. Lopulta rauhoitettiin tilanne ja minä aloin tekemään iltapuuroa pikkuiselle. Tyttö söi iltapalansa ja teki sovinnon isänsä kanssa. Minä halasin tyttöä ja pyysin myös häneltä anteeksi että huusin. Keskusteltiin vielä sänkyyn mennessä asiasta ja lupasin että me ei isän kanssa erota. Kerroin että haluan suojella lapsiani ja se mitä isä teki oli väärin. Tyttö nyyhkytti pitkään ja surkeana. Lopulta hän nukahti kuten myös pikkuinen. Miehen kanssa ei enää puhuttu mitään.
Ihan kauheaa ja lapset muistaa tämän varmasti ikuisesti. Meillä ei normaalisti koskaan tapella noin rajusti ja olisi kyllä saanut jäädä tälläkin kertaa väliin. Itken ja tärisen edelleen. Kaduttaa ja hävettää