Ihan karmea uni taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Qwerty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

"Qwerty"

Vieras
Miehen veli on kuollut 2006, hän oli myös minun ystävää.
Viimeyönä näin unta, että tämä kuollut vali makasi meillä kerrossängyn yläsängyssä. (ja hän oli siis siellä kuolleena)
Yhtäkkiä alkoi nytkähtelee, ja tipahti sängyltä. Mies ehdotti, että mennään ottaa siitä kiinni ettei tee mitään lapsille.
Siinä unessa pelkäsin kuollutta ihan kauheesti, ja ehdotin ambulanssin soittoa!

Mä en tajua mistä nuo taas kumpuaa... Todella ahdistavaa. Miehelle ei voi puhua, koska hän on vieläkin tosi huonona, kun nyt siis lähestyy tuo päivä taas jolloin kuolema tapahtui.. :(

Kuolinpäivä on siis lähellä? Unesi johtuvat siitä. Ajattelet tätä ihmistä ja ajatuksissasi on surua ja murhetta. Se yleensä sitten laukaisee painajaiset ja ne on yleensä ihan sekoja. Sekoitusta esim jostain leffasta, eivät tarkoita mitään kuitenkaan.

Minä näen aina toisinaan vuonna 1997 kuolleen mummoni unissani. Välillä hän on kuollut ja välillä elävä, tai jotakin siltä väliltä.
Minua kyllä kaivelee se, kun en päässyt viimeisiä hyvästejä jättämään. Puhuin kuitenkin hänen kanssaan vähän ennen kuolinhetkeä puhelimessa.

Mä näen jatkuvasti unia kuolleista läheisistäni. Jopa niin paljon, että epäilen niidenkin ihmisten joiden kanssa en enää tekemisissä ole, kuolleen jos alkavat ilmestyä uniini...

Toi uni oli vaan todella inhottava. En oo kyseistä ihmistä hetkeen ajatellut, mutta nyttenkun näin unen aloin taas surra.
Ja hetikun tajusin päivän olevan lähellä tajusin, etten miehelle voi purkaa, koska hänelle se tuottaa vain tuskaa...

Yhteistyössä