ihan kamalia ajokelejä ollu nyt :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mä oon tosi epävarma kuski enkä tykkää ajamisesta yhtään. pakko on kuitenkin ajaa.. ja tähän mennessä on mennykin ihan mukavasti,mut nyt on alkanu hirvittää.. meen töihin niin on pimeetä ja pääsen töistä niin on pimeetä ja mä en kertakaikkiaan nää mitään jos joku tulee vastaan.. no nään mä nyt "mitään" mut tosi huonosti ja täälläpäin kelit on sellasia,et kokoajan roiskuu sellasta jäätynyttä rapaa (suolaa?) tuulilasiin ja vie viimesetkin näköalat.. sit tuntuu et joka aamu on joku kusipää liikenteessä,joko roikkuu puskurissa kiinni niin et sen valot häikäsee taustapeilistä tai niitä hulluja ohittelijoita tai eteenkiilaajia :/ mä haluan hovikuskin |O :ashamed:

Heh, tänään kun nousin linkkariin, kuski oli puoliksi kalju, ja loppu tukka seiso kuin ois sähköiskun saanu, ensimmäiseksi sano silmät seisoen mulle "Arvaatko muuten että on sairaan liukasta!!" :laugh:
Se oli niin hassua. Ihana kuski.. ajo onneksi varovasti ja välillä huuteli "sutii sutii"..
Oispa aina se sama kuski. :)

Mutta juu, hirveät ajokelit!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Heh, tänään kun nousin linkkariin, kuski oli puoliksi kalju, ja loppu tukka seiso kuin ois sähköiskun saanu, ensimmäiseksi sano silmät seisoen mulle "Arvaatko muuten että on sairaan liukasta!!" :laugh:
Se oli niin hassua. Ihana kuski.. ajo onneksi varovasti ja välillä huuteli "sutii sutii"..

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

hauska :D

täytyy huomenna lähteä hyvissä ajoin töihin, yöksi on kans pakkasia luvattu.

btw kuha, sulle yytä ;)

Juu ongelmia on!
Varsinkin kun joku älykööpiö pysähtyy ykskaks nastoilla mun eteen ja väistää vasemmalta tulevaa (meillä siis etuaijo oikeus) .. niin arvaa vaan kuka ajaa perään.. :kieh: :kieh:
onneks pienil selvittiin.. lapsetkin oli kyydis..tai 2 niistä.. pääs aika,oinen kirosanalitania kyl ku tajusin ettei mun auto pysähdy..noilla pirun kitkoilla.. :snotty:
joop pienet vauriot autoon vaan.. ja lapset ei ees tajunnu et miks me yhtäkkiä pysähdyttiin, eikä sillänsä siten säikähtänyt , ONNEKS.
Huoh, onneks on vakuutukset keksitty kans ..

Samat tuntemukset täällä!Pimeetä on ku säkissä ja vastaan tulevien autojen valot tosiaan häikäsee!!Ajettavana joka päivä n.80km aamulla ja saman verran iltapäivällä...P...stä on!

On muuten niin totta tuo pimeellä ajaminen jos tulee vastaan.. ei nää yhtikäs mitään tällasil keleil.. Niin tääl saa olla max vauhti kun haen muksut hoidosta trai ven ni 30.. todella liukkaat tiet ja lapsia kulkee kouluhin.. pelottaa kieltämättä.. tai muutenkin nuo tien ylittäjät.. jos ne hyppää yhtäkkii tielle .. niinkun tänään yks koiransa kanssa... ja kyl sydän pomppas.. jos ois ollu yhtään liukkaampaa niin puuhun oisin ajanu.. jos ois auto ees pystyny väistää..

Yhteistyössä