Ihan itse-palstan meininki sucks!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Mua on alkanut suunnattomasti ärsyttää sen palstan nipottava tominta. Alunperin kun rekisteröidyin kyseiselle palstalle, kysyin jotain mihin olisin oikeasti tarvinnut apua, niin se aloitus siirrettiin alueelle, johon pääsi vain jos oli kirjoittanut useamman viestin ja anonut oikeuksia ylläpidolta. Jep, olihan hirveesti apua mulle, joka olin kirjoittanut just sen yhen viestin. Viestejä siirrellään ilman ilmoitusta, poistetaan, ja jos tulee ilmoitus, niin se on erittäin tylyä tekstiä mitä sieltä tulee.
Voi kun olisi toinen vastaava käsityöläisten keskustelupalsta olemassa!!

Lisäksi pakko mainita, että en tiedä onko kysymykseni niin vähäpätöisiä, vai mikä on, mutta poikkeuksetta olen saanut vain 1 tai 2 vastausta. Tuntuu jotenkin sisäänlämpiävältä piiriltä...

Täysi peesi! Juuri ne alueet joita aloittelijana kaipaa on ns. suljettu ja niille pääsee vain jos kirjoittaa tietyn määrän tiettynä aikana. Eli pitäisi "jaaritella" palstoilla jotka eivät kiinnosta jotta pääsisi asioihin jotka kiinnostavat. Mutta kun jaaritellakaan ei voi; jos joku on sanonut/kirjoittanut saman asian joskus sata vuotta sitten sinne palstalle, niin se on toistoa ja sitä ei hyväksytä ja viesti poistoon. "Etsi haulla". En käsitä, miten palstaa ylläpitävät ehtivät vielä harrastaa palstan aihepiiriin kuuluvia asioita kun luulisi tuollaiseen moderointiin ja kyttäämisen ja rajoittamiseen kuluvan koko päivä :(

Se palsta ei kyllä kannusta aloittelevaa tai kausiluontoisesti harrastavaa ihmistä yhtään :/ voi kun olisi vastaava palsta jossa keskityttäisin itse asiaan!

Yhteistyössä