ihan huomaamatta taas laihtunut

hellsbells
Voi kun miekin laihtuisin ihan huomaamati :p Mutta ko ei, pläskiä kyllä tulloo. Eivaan, mulla olis enää 1-2kg ja olisin edes normaalipainonen.. Mutta lihavaltahan mie silti näytän. Harmittaa muuten tosi paljon kun katsoo vanhoja kuvia misä painaa jonkun 50kg ja sillon mietti et läskit pursuaa ja näytän kamalalta. PÖH!! Niissä kuvissa mie näytän nätiltä ja hoikalta mut eipä sitä sillon tajunnu.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ohjeita näihin dieettiin!!
elä syö oikeaa ruokaa, hae kaikki ruoka jostain valmiina ja vetele sitä kaksin käsin ;) herkut sallittuja. jos ei syö voi istua koneella
Dieetti mun mieleen! Minne voi osoittaa valitukset jos ei toimikaan? Ihan vaan varmuuden vuoksi kyselen.. :xmas:
 
vielä alle vuosi sitten painoindeksi oli 29, itse en tuntenut olevani ylipanoinen mutta painoindeksiniin väitti, kuten palstakin :whistle:
laihduttaa en ole yrittänyt millään lailla. nyt alle 26 tuo maaginen luku
Tässä oli lähtö, itse en huomaa että erityisesti olisin laihtunut mutta niin se vaaka väittää


joskus naurattaa kun täällä paasataan heti nähtyään pituus+paino että läski olet
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
vielä alle vuosi sitten painoindeksi oli 29, itse en tuntenut olevani ylipanoinen mutta painoindeksiniin väitti, kuten palstakin :whistle:
laihduttaa en ole yrittänyt millään lailla. nyt alle 26 tuo maaginen luku
Tässä oli lähtö, itse en huomaa että erityisesti olisin laihtunut mutta niin se vaaka väittää


joskus naurattaa kun täällä paasataan heti nähtyään pituus+paino että läski olet
WTF? Mulla painoindeksi 26 ja näytän kyllä lihavammalta kuin sinä tuossa. *kade*
 

Yhteistyössä