vierailija
Kun mies yskii taukoomatta taas. Onneksi lähtee 2,5 tunnin päästä muutamaksi tunniksi pois,niin saa korvat levätä ja onneksi on huomenna koko päivän pois.
Mulla on korvatulppia ja kuulosuojaimetkin. Ei vaan viitsisi niitä päivisinkin käyttää.Lita mulle sun osoite niin lähetän sulle kymmenen paria korvatulppia. Ihan ilmaiseksi!
Tilatkaa se suu- ja sorkkatautilääkäri, niin saatte ne ontelot tyhjäksi ja hoidettua vaivan pois. Mikä on niin vaikeaa?Mulla on korvatulppia ja kuulosuojaimetkin. Ei vaan viitsisi niitä päivisinkin käyttää.
Se menee tammikuussa lääkäriin. Ei saanut aikaa ennen.Tilatkaa se suu- ja sorkkatautilääkäri, niin saatte ne ontelot tyhjäksi ja hoidettua vaivan pois. Mikä on niin vaikeaa?
Ehkä sinäkin olisit vuosien saatossa väsynyt kuuntelemaan sitä.Niin ihastuttavan empaattista valittaa omia korvia kun toisella jatkuva yskä. Ei viitsi käyttää korvatulppia D
Lähe menee niin ei tarvitse enää kärsiä ja mies saa paremman naisen.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Olisi pitänyt vaatia hoitoa asiaan koska ei todellakaan ole normaalia yskiä kuukausia tai vuositolkulla.Ehkä sinäkin olisit vuosien saatossa väsynyt kuuntelemaan sitä.
On hän lääkärissä siitä käynyt. Itse asiassa vaikka millaisissa kuvissa. Vihdoin sitten löytyi tuo krooninen poskiontelotulehdus.Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Olisi pitänyt vaatia hoitoa asiaan koska ei todellakaan ole normaalia yskiä kuukausia tai vuositolkulla.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!