Ihan aina en ymmärrä äitiäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Ensin aina toitottaa että hän on kyllä valmis vahtimaan lapsia, ja nytkin odottaa malttamattomana että mä lähtisin synnyttämään että lapset menee sitte sinne siks aikaa..

no nyt sit kun ensin soitin ja kysyin että poika haluis tulla leikkimään mun kauppareissun ajaksi.. siellä siis 4 lasta ( 7-12v ).
no äitini sanoi sitten että soita kun oot lähössä ni hän tietää sitten varmasti koska sillä hetkellä lapset oli lähdössä uimaan 1km päähän , että ovat sitten kotona. no nyt melkeen 2 tuntia myöhemmin sitten soitin ja äitini vain selitteli että ei ne oo lähteny uimaan eikä ne taidakkaan olla menossa, no kun sanoin että jos kysyis niiltä että ovatko menossa vai eivät, ettei pojan tarvii turhaan lähteä mukaan ja sit pettyä..no eipä kysyny ollenkaan vaan tokas että ei pojan kannata nyt tulla ku lapset menee kuitenki kohta uimaan..

ja itse tiedän että jos lapset tietäis että poika ois tulossa ni ne ei lähtis mihkää vaa haluisivat olla pojan kanssa.

Ja tää ei todellakaan oo eka kerta, mut ihmettelen vaan että miks ei voi koskaan sanoa suoraan että tänään ei käy vaan aina pitää väkisin keksiä tekosyitä.

Äitini on luvannu myös että sit kun kolmas on syntyny ja mä haluan lähteä tuulettumaan niin lapset vaan hänelle .. mut tuskin sit onnistuu kuitenkaa..

kuopus ei oo viel koskaan ollu yökylässä ja hiukan kauhulla odotan sitä että meen synnyttää.. kukaan vaan ei oo sitä suostunu ottamaan vaikka esikon ottivat tosi usein.

Anteeks taas tää kamala valitus , mutta suututtaa vaan ku oikein innolla aina ilmotetaan että lapset voi tuoda hoitoon millon vaa ja sit ei kuitenkaa koskaa onnistu ku kysyy, ja nyt ois ollu kyse noin tunnin ajasta ja pelkästä esikosta joka leikkii vaikka yksikseen siel pihalla..

kohta kuopus herää ja sitten lähen sen kanssa kauppoihin, pojalle tuli hiukan pahamieli kun jouduin kertomaan ettei tänään pääsekkään leikkimään tätien ja enon kanssa. mummi kun oli jo sillon ekan puhelun aikana sitä mieltä että tulee vaan , jos ei heti olla lähössä että lapset on sitte kotona.

no toivottavasti pojan mieli piristyy kun pääsi isin mukaan yläkertaan hommiin.

mutta tästä taas opin viisaammaksi etten sano pojalle yhtään mitään ennen kuin olen täysin sata varma jostain asiasta

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ymmärrän, että ärsyttää, kun ensin luvataan ja sitten perutaan :/

Sanoisi suoraan, että tänään ei sovi...

näimpä. mut kun ei osata sanoo suoraa vaikka mikä olis..huoh..
tyhmintä tässä oli se viel että siirsin kauppareissua kun sanoi että ethän ihan heti oo lähössä... oisin päässy ihan yksin kaupoille kun kuopus ois ottanu just sillävälin päikkärit..

Juu, kun asianlaita kerran on tuo, niin älä ihmeessä koskaan kerro lapsillesi etukäteen noita suunnitelmia äitisi luo menosta. Ne on lapsille tosi karvaita pettymyksiä, kun aina sitten homma karahtaakin kiville. Mä en kyllä tuossa tilanteessa uskaltaisi luottaa mihinkään noihin hoitolupauksiin, vaan hommaisin hoitajan muualta. On kyllä tosi syvältä tuollanen...:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Juu, kun asianlaita kerran on tuo, niin älä ihmeessä koskaan kerro lapsillesi etukäteen noita suunnitelmia äitisi luo menosta. Ne on lapsille tosi karvaita pettymyksiä, kun aina sitten homma karahtaakin kiville. Mä en kyllä tuossa tilanteessa uskaltaisi luottaa mihinkään noihin hoitolupauksiin, vaan hommaisin hoitajan muualta. On kyllä tosi syvältä tuollanen...:hug:

siis tiedän kyllä että sen synnytyksen ajan vahtii kyllä, mutta mihinkään muuhun en osaa luottaa..

ja oikeesti pelkään miten sitte menee ku kuopus menee sinne yöks kun ei oo viel koskaan ollu missään ja ikää 1v1kk ja ihan hirvee äidin perään..

anoppi ja appiukkoki ennen aina oikein innolla pyyteli oikein esikkoa yökylään ja nyt kun kuopuksesta tuli ekan kerran puhetta että jos jäis kans yökylään ni anoppi tokas että ottaa kuopuksen sit vasta kun nukkuu kokoyön...esikkoki kyllä herää viel harvase yö..mut..
no joo..eniten pelottaa etten saa enää ikinä noita lapsia hoitoon jos johki haluis mennä kun kohta niitä on kolme

Yhteistyössä