if vauvavakuutus, pitää näyttää ultraäänitutkimus?? Mitä ne oikein haluaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko tietoa kellään mitä if oikeen vaatii kun odotusajan vakuutuksessa lukee heidän sivuilla että pitää olla käynyt ultraäänitutkimuksessa? Pitääkö sinne joku ultrakuva lähettää vai mitä?

Minä en ainakaan saanut ultrasta yhtään mitään paperia mukaani minkä voisin vakuutusyhtiöön lähettää että sellaisessa on tullut käytyä.

Varmaan vaan tarkoittaa, että on todettu normaali yhden sikiön raskaus. Meillä tulee kotiin aina epikriisi, minkä periaatteessa ois voinut vakuutus yhtiöön laittaa, mutta päädyttiin hakemaan vakuutusta vasta lapsen ollessa 3kk.

Mä sain ultrasta mukaan jonkun lapun. On siitä aina joku "raportti" sun tietoihin tehty, joten etköhän sen soittamalla saa. Siinä mun lapussa luki raskausviikot ja tyyliin yksi normaalinnäköinen sikiö, jotain mittoja oli ehkä myös.

[QUOTE="hmmm";28701870]Eikö sun äitiyskorttiin merkitty sitä ultraa? Eiköhän ne vaan halua tietää ettei ole mitään poikkeamia.[/QUOTE]

Juu kopio äitiyskortista on Tapiolassa riittänyt...

Lähivakuutukselle riitti kopio neuvolakortista. Vakuutusehdoissa lukee, ettei aikaisemmissakaan raskauksissa ole saanut olla mitään poikkeavaa, mutta kohdunulkoista ei ilmeisesti laskettu raskaudeksi, koska saimme kaksosille vakuutukset.

entäs jos on ollut aiempia keskenmenoja tai kromosomivikoja esim. down tms , saako sitten vakuutuksen tulevalle lapselle seuraavassa raskaudessa? Vai pitääkö käydä punktiossa ja todeta varmuudella ettei oo mitään?

No viime keväänä piti olla kopioituna neuvolakortt,i ei muuta. Yrittivät saada minua johonkin verenpaineen kotiseurantaan... sanoin vakuutusmyyjälle, että siihen en lähde, hoida paperit kuntoon jos haluat minut asiakkaaksi ja onnistui. Kaikkea ne yrittävät, minimoida riskit.

Yhteistyössä