Idioottitesti!!

• Viestiketjun aloittaja sieppaus
  • Ensimmäinen viesti
toope
Mää taas jumahdin ykköstasoon jo..se käskee painaan vihreää kolmiota kahdesti, sit punaista ympyrää..mutta kun siinä ei ole punaista ympyrää!! se liilansävynen on mutta siitä en ainakaa pääse eteenpäin..mitä ihmettä??

toope
tota...mä en edelleenkään näe punaista ympyrää..en tekstissä, en missään, pieni ympyrä on mutta se on lila..ja siitä en pääse eteenpäin..kuin mä oon näin tolvana..ei vaan pääse eteenpäin..

vieras
En tää kohta 2tasossa kun pitää painaa ensin kolmiota ja sitten c:tä??JOs painaa kolmiota ei enää C:tä näy,jos painat C:tä peli loppuu???*aivan ulalla,mutta koukussa*

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toope:
onko kellään muulla tuo ympyrä liila minkä pitäisi olla punainen...mie kyllä kohta luovutan..
kun oot painanu kaks kertaa sitä vihreetä kolmoita vai mikä nyt olikaan niin sinne oikeeseen alareunaan ilmestyy pieni punainen pallo

pA
Siinä RAINBOW kohdassa pitää muistaa se RED BLUE GREEN, mikä mainittiin aiemmin, että "remember" Minä jäin siihen laskuhommaan, en jaksa alkaa miettiä X:iä ja Y:itä, enkä varmaan osaisikaan eli olen DUMB :)

Yhteistyössä