Ideoita ystävälle 30v.lahjaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mariia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mariia"

Vieras
Keksikäähän kivoja lahjoja 30v.naisihmiselle, mitä olette itse hommanneet tai saaneet lahjaksi? Kyseessä hyvä ystävä, mutta silti vaikeaa keksiä mitään "kivaa".. Oma koti ja oma sisustusmaku, en tiedä osaisinko ostaa mitään siihen liittyvää.. Joku koru tms. vois olla kiva, mut enpä siinäkään hirveesti tiedä hänen makuaan. Lahjakortti vois olla ihan kiva juttu moneen, mutta onko se tylsä idea?

Entäpä joku kauneushoito:hieronta, kasvo-/jalkahoito? Siitä jää varmaan kiva ja virkistävä mieli, mutta ei mitään "näkyvää" muistoa.

Tekee stressaavaa työtä, että kaipaisi varmaan välillä virkistystäkin :) On todellisia huumori-ihmisiä, että ymmärtäisi varmaan senkintyylisen lahjan päälle :)

Help!!

Joo, hinta n.30-50€. Tietysti kimppalahjaakin voi ajatella, jos saisin osallistumaan jonkun muunkin. Mut tuo summa jos yksin ostan. Ollaan pitkäaikaisia ystäviä, n.18-19v. tunnettu. Ihan lapsuudenaikaisia kuvia ei siis ole, joku "ihana" teinivuosien/nuoruuden kuva vois ehkä löytyäkin :) Kiitos tuosta ideasta :) Onko muita vinkkejä?

Joku kasvo / jalka / käsihoito lahjakortilla tai hieronta.
Pysyvää muistoa ei jää, mutta ajatushan se on täkein, siis minun mielestäni.
Tai sit lahjakortti koruliikkeeseen. Ostaa itse jotain, mistä pitää :)
Minusta lahjakortti ei ole mitenkään tylsä, ennemmin siis lahjakortti kun koru tai pysti, joka ei sit olekkaan sankarin maun mukainen.

Kiitos vastauksista! Taidan kallistua kans lahjakortin hankkimiseen, summa riippuu siitä osallistuuko muita kun minä. Mut onpahan ainakin mieluinen, en osta ainakaan mitään "turhaa". Ja itse tykkäisin kans ihan jostain kasvo/käsi/jalkahoidosta, kun itse en ikinä saa aikaiseksi mentyä sellaiseen ;)

Yhteistyössä