E
Enkeli
Vieras
Mitä lahoja teette yleensä itse lapsille/aikuisille?
Itselläni lyö ihan tyhjää...
Kertokaa ideoita...Kiitos
Itselläni lyö ihan tyhjää...
Kertokaa ideoita...Kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli:Mistä löytää parhaimmat joulukarkkiohjeet???
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Mie olen säästänyt isoimpia lasipurkkeja, kuten esim. isoja suolakurkkupurkkeja. Liotin etiketit pois ja laitan tilalle jouluserveteistä uudet "etiketit". Sitten ajattelin sisään laittaa esim joulupipareita tai nameja. Kansi kiinni ja kannen päälle vielä samasta servetistä sellainen "kansi" ja kumilenkki päälle. Toivottavasti saaja tykkää! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Mie olen säästänyt isoimpia lasipurkkeja, kuten esim. isoja suolakurkkupurkkeja. Liotin etiketit pois ja laitan tilalle jouluserveteistä uudet "etiketit". Sitten ajattelin sisään laittaa esim joulupipareita tai nameja. Kansi kiinni ja kannen päälle vielä samasta servetistä sellainen "kansi" ja kumilenkki päälle. Toivottavasti saaja tykkää! =)
Vanhojen kurkkupurkkien kanssa saa vaan olla tarkkana kun kansiin usein on ottanut se etikan haju tosi voimakkaasti kiinni. Epäilen että etikalle tuoksuvat piparit ei ole kauhean houkuttelevia![]()