Ideoita teinipojan kakkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaa

Vieras
Heittäkääs ideoita teinipojan täytekakkuun, ei mitään tissikakkuja kun on sukulaisiakin tulossa.

Oma pää lyö tyhjää ideoiden suhteen, kaikenlaisia ideoita vaan tulemaan jospa minä saisin niistä napattua jotain ideoita edes

Heittäkääs ideoita teinipojan täytekakkuun, ei mitään tissikakkuja kun on sukulaisiakin tulossa.

Oma pää lyö tyhjää ideoiden suhteen, kaikenlaisia ideoita vaan tulemaan jospa minä saisin niistä napattua jotain ideoita edes

Haluatko tehdä kakun, jollain tietyllä teemalla? Haluatko jonkinlaisen muotokakun? Itse todennäköisesti jättäisin sokerikuorrutekakut väliin ja tekisin mansikkasuklaakakun naked cake -tyyliin. Suklainen kakkupohja, väliin jotain kermajuttua ja tuoreita mansikoita. Päälle varmaankin jonkinlainen suklaakuorrute (ikään kuin kastikkeena valumaan) ja lisää tuoreita mansikoita. Tällaisen tekemisestä ja syömisestä olen haaveillut tänään...

Teini haluaisi jotain erikoista, eli ei siis mitään peruskakkua. Oma päänsä lyö myös tyhjää :D

Aika lailla ne hyvät ideat jo käytetty vuosiien varrella, viimeksi oli DC lippiskakku josta tykkäsi kovasti. Meinasin josko ois rahkeet riittäneet converse tennarikakkuun, mutta en sitten tiedä että mitenkä hyvin kotioloissa onnistuisi :/

Siis mitä vittua??? Miksi sä jatkuvasti tuut tekee tätä samaa aihetta tänne? Jatkuvasti sun pojalla muka synttärit?

Taidat tehdä rahasta kakkuja muille, tai pidät jotain paskaa kakkublogia ja sun ideat on niin vitun vähissä että aina pitää täältä kysyä tätä samaa paskaa. Vittu luovuta jo saatana!!

Meillä tykkäsi kun tein kerran kakkuun oikein hienoja marsipaanikukkia ja -lehtiä, joissa oli marsipaanitoukkia ja niiden syömiä reikiä. Yks kerta tein semmosen kesäkakun, missä oli hiekkaa ja merta ja simpukoita.

Kaikenlaiset rähmäisillä sormilla nysvätyt sokerimassakakut ainakin on niin yök :X inhottaa miten hikisin käsin raavitaan hilsettä ja peffaa ja kaivetaan nenää ja sitten pyöritellään jotain "koristeita". Massa on pelkkää sokeri ja väriainetta,,pahaa ja ylimakeaa ja miksi sellaista kukaan haluaisi syödä eikä haluakaan.

Kaikenlaiset rähmäisillä sormilla nysvätyt sokerimassakakut ainakin on niin yök :X inhottaa miten hikisin käsin raavitaan hilsettä ja peffaa ja kaivetaan nenää ja sitten pyöritellään jotain "koristeita". Massa on pelkkää sokeri ja väriainetta,,pahaa ja ylimakeaa ja miksi sellaista kukaan haluaisi syödä eikä haluakaan.

Eikai kukaan niitä koristeita ole syömässäkään?! Ja päälläoleva massa on kyllä niin ohutta, ettei sitä edes maista kakussa. En tiedä miten sinä käsittelet elintarvikkeita, mutta ei meillä ainakaan toimita noin. Taidat itse raapia persettäsi kesken ruoanlaiton kun noin ällöttää.

Tai no, olen mä kerran syönyt sellaista kakkua jossa se päällinen oli niin paksu, että todellakin maistoi. Mutta se oli aivan aloittelijan tekemä kakku, joten jätin päällisen vain syömättä.

Kirjoittakaas googleen snake cake ja tuo eka keltainen, olisko vähän magee?? Ei ihan väri iske, mutta jonkun muunlaisena samalla idealla, aika helppo toteuttaakkin

Tota noista rähmäisistä koristeista vaan sen verran, että ei ne tartte olla rähmäisiä ja hilseisiä eikä yhteen koristeeseen kuulu käyttää paljoa aikaa eikä niitä kuulu rähmiä joka puolelta hikisissä käsissä. Pitää keksiä aina joku systeemi miten minkäkin koristeen voi tehdä mahd. vähässä ajassa nopeasti ja kätevästi. Sokerimassa tietty onkin pelkkää sokeria, mutta marsipaani on tehty mantelista ja sokerista eikä näinollen ole pelkkää ällöä rähmäistä ja hilseistä sokeria. Jos on hyvä tekemään, niin ei niistä syöjälle tule iljettynyt olo.

Yhteistyössä