Ideoita tarvittais- lapselle sopiva syntymäpäiväkortti askarteluohje

• Viestiketjun aloittaja sitruunatetra harm
  • Ensimmäinen viesti
sitruunatetra harm
Olipa monimutkainen otsikko :)

Ollaan 3v kanssa askarteltu kaikki kortit itse, ja nyt alkaa hyvät ideat olla loppu.
Oiskos kellään hyvää ideaa papan synttärikorttiin?

"maiju"
leikkaa kartonkia mieluiten vaalean punaista,punaista. leikka siitä sydän ja leikkaa toinen pienenpi sydän! sitten liimaasse isompaan sydämmeen. molemmat sydämmet saisivat olla eri värisiä! sitten kirjoita se mitä sinä haluat ja siinä se sitten on kuka haluaa tehdä! MINÄ!

pikku possu
leikkaa kortti pohja ja ruttaa siihen silkki paperia tee joka toinen väri eli vuorotellen vaikka sen ikä jota se täyttää. esim... kahdeksan? siitä tulee kiva kortti suosittelen!

hello-kitty
piirrä kartonkiin rusetti (mahdollisimman isolla) sitten leikka se sitten peittele se reunoista rytätyillä silkki paperin paloilla. sitten toiselle puolelle kirjoita mitä haluat ja valmis!

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;18166238:
meillä tykätään rutata ensin silkkipaperia (tai mitä se ohut paperi onkaan) palloiksi ja liimata niitä sitten kuvioiksi.
Joo, me tehtiin kerran sellainen isänpäiväkortti, että piirsin sydämen ja tyttö teki noilla silkkipaperitolloilla sen täyteen, liimaten erikeeperillä. Taisi olla just 3 v silloin. Onnistui hyvin ja tyttö tykkäsi.

Kuvio voi olla myös tulppaani tms.

"Emma"
Mulla on Yks idea ota minkä tahansa värinen kartonki ja leikkaa siitä iso ympyrä ja sitten ohenna pikkuisen reunoista sit leikataan 2 valkoista ympyrää joista tulee silmät ja sit leikkaa vähän pienemmät ympyrät kuin ne silmät ja liimaa ne valkoisten silmien päälle ja sit ota keltaista tai oranssia paperia ja leikkaa 1 ympyrä ja sit tee siitä nokka pikkuinen ja sit siivet saa tehdä itse ???? taakse sit onnitelut ????????

Yhteistyössä