Ideoita pissaleikkeihin järvessä

• Viestiketjun aloittaja neito88
  • Ensimmäinen viesti
neito88
Olen kiinnostunut kokeilemaan miehen kanssa pissailua järvessä, niin että toinen saa nautti lämpimästä tunteesta kun toinen pissaa. Mutta kaipaisin ideoita siihen, miten voisi toisen päälle pissiä? Mulle tulee mieleen, että voisin pissailla miehen sylissä tai repparissa ja sitten ihan vaan halaillessa. Mutta mitä muita vaihtoehtoja voisi kehitellä?

Ei näin
Olen kiinnostunut kokeilemaan miehen kanssa pissailua järvessä, niin että toinen saa nautti lämpimästä tunteesta kun toinen pissaa. Mutta kaipaisin ideoita siihen, miten voisi toisen päälle pissiä? Mulle tulee mieleen, että voisin pissailla miehen sylissä tai repparissa ja sitten ihan vaan halaillessa. Mutta mitä muita vaihtoehtoja voisi kehitellä?
Olkaa kilttejä ja älkää pissatko järveen koska veteen tulee kolibakteereja. Laita mielummin mies istumaan wc-istuimelle ja asetu hajareisin kasvokkain miehesi syliin. Nyt voit pissiä rauhassa ja miehesi tuntee taatusti virtsasi lämmön. Samalla voitte suudella ja hyväillä toisianne eikä isompi vesistö saastu.

Viimeksi muokattu:
Allu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei näin;11450946:
Olkaa kilttejä ja älkää pissatko järveen koska veteen tulee kolibakteereja. Laita mielummin mies istumaan wc-istuimelle ja asetu hajareisin kasvokkain miehesi syliin. Nyt voit pissiä rauhassa ja miehesi tuntee taatusti virtsasi lämmön. Samalla voitte suudella ja hyväillä toisianne eikä isompi vesistö saastu.
Täh!!
Ootko nyt ihan tosissas tuosta saastumisesta?
Alkuperäisen viestin laittajalle toivottelen lämpimiä ja nautinnollisia vesileikkejä :D

Niin on
Alkuperäinen kirjoittaja Ei näin;11450946:

Ja älkää menkö ilman pillun pesua järveen kun kalat alkaa haiseen sillille! Ja jos on tullut harrastettua seksiä miehen kanssa jo aiemmin, voi kaikki muut naiset saada ne pillusta valuvat siittiöt omiin pilluihinsa ja tulla siten raskaaksi!

Onnistuva mies.
No ainakin kaislat kasvaa.
Tuskin pisut saastuttaa, mutta revevöittää kuitenkin.

Mietin käytännöntilannetta.
Mennäänkö sinne järveen odottamaan pisuntuloa, vai jostaanko kovalla kiireellä kun pisuntulo alkaa tuntumaan?

Voiko mieskin lirutella siinä samanaikaisesti?

siivooja_m
No ei sinne järveen vaan uinnin jälkeen on hyvä pissiä. Olin yhdessä naisen kanssa jolla oli herkkä rakko ja hän halusi pissiä suuhuni kun ei ollut paikkaa missä muuten pissiä. Eli tuolla rannalla menimme pusikkoon ja hän pissi suuhuni.

Minttuzzi

Miks mennä järveen... Meillä joskus näitä leikkejä on suihkussa. Mies istuu lattialla ja pissaan seisaaltaan päälle, joko ihan naamalle tai sitten kalun päälle kun se runkkaa.

Viimeksi muokattu:
Kusipää
Olen kiinnostunut kokeilemaan miehen kanssa pissailua järvessä, niin että toinen saa nautti lämpimästä tunteesta kun toinen pissaa. Mutta kaipaisin ideoita siihen, miten voisi toisen päälle pissiä? Mulle tulee mieleen, e ttä voisin pissailla miehen sylissä tai repparissa ja sitten ihan vaan halaillessa. Mutta mitä muita vaihtoehtoja voisi k Tehitellä?

Laita se sun kalu miehes pilluun ja kuse sinne. Tai jos oot oikeasti nainen, sano miehellesi että vedä v''' päähän ja kuse sitten. Sano sitä sitten kusipääksi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä