Ideoita Pariskunnalle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mitä joululahjaksi ystäväpariskunnalle mies ja nainen ovat 24v. Asuvat yhdessä, ei ole lapsia, ei ole lemmikkejä. Harrastuksena kuntoilu molemmilla ei muuta. On viety herkkukoreja, viiniä, juustotarjottimia, koristejuttuja jne. Nyt pitäisi joululahja keksiä heille jälleen kerran.. olisiko hyviä ideoita?

Vaikka jotain glögilaseja ja mukaan teksti "Yhteisiin lämpimiin hetkiin". Ehkä mukaan vielä purkki glögiä ja vaikka siihen terästystä, kanelitankoja, manteleita ym. :)

mulla sama pähkäily tällä hetkellä. Suht samanikäinen pariskunta kuin sun ystäväsi on. Olen jo ostanut tuohon pakettiin muumikäsipyyhkeet.. Mietin lisäksi jotain kaunista pussilakanasettiä.

Tarttisko ne jotain keittiöelektroniikkaa? Joku mukava lomalahjakortti, esim kylpylään tai ravintolaan?
Astiastoo ym?

Glögilasit on kerran viety, muumijuttuja inhoavat, pussilakanasetti ollaan viety kuin myös lehvaliput.. minusta tuntuu, että kaikkea on jo viety..ääh, keittiön elektroniikkaa en oikein tiedä mitä se sitten ois..hmm.. lahjakortti johki.. siinä vois olla ideata.. hmm

Jeesus mitä tolloja täällä on, ei jotkut saatanan pussilakanat tai joku lyhty paljon miespuolista henkilöä ilahduta. Eikö lahjasta pitäisi olla iloa molemmille?

Tykkääkö ne laittaa ruokaa? Mausteita? Pippurimylly? Astia ja siihen pähkinöitä ja suklaata?

Ja kyllä miehetkin tykkää, mun mies tykkäisi erityisesti teestä, ja veli kynttilöistä =)

Hmm.. eivät juurikaan pidä ruuan laitosta vaan käyvät paljon ulkona syömässä, suklaa+pähkinät eivät ole hyvä idea koska ovat molemmat sellaisia, että vahtaavat painoansa jne eivätkä siis voi sietää suklaata tai muuta rasvaista.. Pöh, hankala pariskunta :D

[QUOTE="vieras";22617506]Jeesus mitä tolloja täällä on, ei jotkut saatanan pussilakanat tai joku lyhty paljon miespuolista henkilöä ilahduta. Eikö lahjasta pitäisi olla iloa molemmille?[/QUOTE]

Meinaaks, että miehet nukkuu säkkien päällä? Mies osaa arvostaa hyviä puuvillasatiinia olevia petivaatteita siinä kuin nainenkin.