Ideoita! Minne kesällä pikalomalle (esim. pe-su) Helsingistä? Pienen budjetin reissu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "help"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"help"

Vieras
Kaipaan irtiottoa, arki on aika raskasta mm. erityislapsen hoitamisen vuoksi. Nyt minulla olisi mahdollisuus ottaa kolmisen päivää itselleni omaa aikaa ja tahtoisin matkustaa jonnekin. Pääni on kuitenkin ihan tyhjä, en tiedä minne menisin tai mitä tekisin. Olen autoton ja budjetti liikkunee max. parissa satasessa. Ehdotuksia?

Pärnu Virossa? Kuulemma aika välimerellinen tunnelma, mutta omaa kokemusta ei ole. Jos katsot hotellia Trivagosta, niin ainakin kesäkuussa saa yhden hengen huoneen jopa alle 60 e yö (nopeasti tarkistin :) )

Berliiniin saa lentoja Helsingistä Air Berlinillä ja Lufthansalla tyyliin 110€ meno-paluu. Siellä on myös halvat hotellihinnat. Varmasti löytäisit ainakin jonkun hostellin 45€/yö. Samoin ravintolahinnat on kohtuullisia, joten menisin kyllä mieluummin samalla rahalla Berliiniin kuin Baltiaan.

Siis haluutsä matkustaa nyt ihan kotisuomessa vai ulkomaille? Mä suosittelen vuokraamaan vaikka jonkun kivan pikku mökin jostain päin Suomea missä et oo ennen käyny :)

http://www.lomarengas.fi/mokit

Kävin viime kesänä Kööpenhaminassa, lennot maksoivat meno-paluu n. 100 e ja hotelli 150e/yö. Jaoin sen kaverini kanssa. Oli ihanaa! Täydellinen irtiotto vain 1,5 tunnin lennon päässä.

Yhteistyössä