Ideoita kaivataan! Mitä päälle omiin valmistujaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Molly"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisin kaivata vinkkejä! Mulla tosin ei mitään virallisia, isoja juhlia ole, mutta olisi kiva kuitenkin ostaa uutta ystäväpiirissä tapahtuvaan juhlahetkeen :) Koko mulla sellanen 36/38. Vinkkejä, ei kauhean kalliita :)

[QUOTE="vieras";23179656]Miten yliopiston valmistuneiden juhlaan pukeudutaan? On siis kevään aikana valmistuneet kandit ja maisterit ilmeisesti samassa. Juhla alkaa 17-18 aikaan. Ajattelin jotain polvimittaista mekkoa, tuo kun on kuitenkin kesällä.[/QUOTE]

Eikö etiketin mukaan tuo kellonaika vaatisi jotain kohtalaisen juhlavaa ja pitempää? Mä olen aina skipannut omat valmistujaiseni tähän mennessä. :D

Lisäyksenä vielä, että juhlat on tarkoitus pitää kotona, vieraita noin 25. Illalla juhlat jatkuu ravintolassa. Eli ei mitään superhienoo tarttis olla, mut kuitenkin olis kiva jotain juhlavaa löytää päälle.

[QUOTE="vieras";23179656]Miten yliopiston valmistuneiden juhlaan pukeudutaan? On siis kevään aikana valmistuneet kandit ja maisterit ilmeisesti samassa. Juhla alkaa 17-18 aikaan. Ajattelin jotain polvimittaista mekkoa, tuo kun on kuitenkin kesällä.[/QUOTE]

Mä veikkaan, että omalta laitokseltasi saisit tarkimmat ohjeet. Akateemisiin iltatilaisuuksin yleensä mustaa, mutta promootiossa maisterin väri on kuitenkin valkoinen. Sun kohdalla ei taida kuitenkaan olla kyse promootiosta ?

Yhteistyössä