Ideoita kaivataan 4v kaksosten lastenkutsuille

Aihe?
Ohjelmaa?
Tarjoilu?

Koskaan en ole lastenkutsuja järjestänyt ja nyt lupauduin ja olen ihan pulassa.
Juhlat vasta joulukuussa, mutta pakko alkaa jo hamstrata ja suunnitella.
Lapsia tulossa noin 6 ja kaksi noista Iso kysymysmerkki.
 
Onko tyttöjä vai poikia? Synttäri sankarit? minä lähden siltä perustalta aina valmistelemaan... kysyn sankarilta minkälaisen kakun haluaa? Ja sen aiheen ympärille muuta tarjottavaa ja ohjelmaa? 4v, ei nyt hirveesti ohjelmaa viel tarvi mut jotain on kiva keksii.siitä on myös hyvä lähteä likkeelle ettei anna lasten avata lahjoja heti, vaan esim. pullonpyöritys menetelmällä tai ns.lottoarvonnalla jokainen vieras saa antaa lahjan silloin kakkien lahjat tulee tarkaan katsottua ja tutustua ja siinä menee jo puolituntia.
 
Moi, silloin varmaan kummatkin tykkää Muumeista? Olisko hyvä aihe?
Ainakin klassinen. Muumi servettejä , mukeja, lautasliinoja saa, kakkuvuokia, ja jos kotona muumitavaraa voi laittaa koristeeksi sankarareitten pöytään, Tiimarista kutsuja saa valmiina mutta on kivempi tehdä itse lasten kanssa ja antaa kirjoittaa oma nimi siihen, ja laittaa muutama muumitarra. Tarjoilusta yleensä teen niin että ensin suolaista palaa vaikka lihapullia/Voi puolittaa ja laittaa tarjottimelle missä on sininen alusta ja leikkiä että se on meri missä muumilaivamenee, kurkkupaloja mitkä on puita, nakkejä mitkä on kaloja, ja sinne pikku muumihahmoja. Voit tulostaa muumi väritystehtäviä, ja sanoa että paras palkitaan, kuitenkin kannattaa tehdä niin että "Tuomari ei löytänyt yhtä parasta ja kaikista löytyy jokin mikä on paras! Ja antaa vaikka tikkari palkinnoksi!
Jos asunnon saa pimeäksi voi etsiä aarretta taskulampujen kanssa hiljaa hissutellen, no tietysti on myös klassinen onginta, johonkin harjan varteen pikkuämpäri ja sinne jotain krääsää...
 

Yhteistyössä