Ideoita hääpäivän viettoon Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Romanssi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Romanssi"

Vieras
Heips,

Otsikossa se jo tulikin: juhlimme hääpäivää huhtikuun lopussa ja on minun vuoroni kehitellä ohjelmaa. Voisimme mennä teatteriin ja syömään, mutta haluaisin kehitellä vielä jotain hieman erikoisempaa.

Mitä te olette tehneet ja löytyiskö hyviä ideoita?

Haluat matkia ja sit olla niiiin onnellisena miehelles, ku SULLA oli näääiiin loistoidea hääpäivälle. Vai ootko rehellinen ja kerrot hänelle kysellees Kaksplussalta neuvoja ja sitten matkinees muita?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin paljon sua rakastan;28192418:
Haluat matkia ja sit olla niiiin onnellisena miehelles, ku SULLA oli näääiiin loistoidea hääpäivälle. Vai ootko rehellinen ja kerrot hänelle kysellees Kaksplussalta neuvoja ja sitten matkinees muita?

Voi toista. Toivottavasti sun paha olo helpottaa jossain vaiheessa. Se taitaa olla ainoa syy sille, että joku jaksaa vastata toisen viestiin noin typerästi.

Mitäs sen väliä vaikka kopioi muilta hyväksi havaittuja ideoita omaan elämään. Kehotan suakin kokeilemaan: esimerkiksi hymyily ja toisille hyvää toivominen toimivat aika monella hyvin, eikä niin väliä vaikka olisikin matkittu muilta ;)

kyl mä ainaki uskallan ukolleni kertoo ihan hyvin jos ideoin jotain ja idea ei ole oma. ekaa hääpäivää juhlittiin viime kesänä varsin arkisesti, oltiin just kotiuduttu synnäriltä =P

Kultaseni.. luin Kaksplussalta, että on trendikästä viettää hääpäiviä niin, että vuorotellen päätetään mitä tehdään.
Eikö mulla olikin loistoidea? Muistathan kehua kuinka kekseliäs vaimo sulla on.. rakaaaas.

Se oli talvinen maaliskuun ilta, kun päätin eksyä Kaksplussan sivulle "ensimmäistä" kertaa. Tarkoituksena oli varastaa muilta hääpäiväideoita. Miehelle en tietenkään tätä kertoisi. Olkoon tämä sinun ja minun suuri salaisuus.

Yhteistyössä