Ideoita (aikuisten) joulukalenteriin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Meillä on miehen kanssa ollut tapana tehdä oma joulukalenteri joulukuuksi. Eli molemmat keksivät 12 erilaista yllätystä ja vuoropäivin sitten "avataan" ne. :heart:

Mutta... Tänä jouluna mulla ei nyt oikein meinaa polla leikata, joten auttaisitteko te? Eli yllätys voi olla melekin mikä vain, mutta täytyy muistaa että se voi tulla arkena tai viikonloppuna, tai jouluaattona. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jei:
ihana idea..! :)

Tää on ollut tosi kiva! =)
Itse aina jännittää mitä mies saa ja ite jännitän mitä mies on keksinyt. :heart:

On kyllä varastettava idea :D
Mitä teillä on ollut siinä aiemmin?
Onko joku peli liian iso?
Omatekoinen lahjakortti, vaate kotioloihin, jotain harrastukseen liittyvää?

Eiku siis ihan lapulle kirjoitetaan esim. " tunnin verran hierontaa illalla" tai "ulos syömään" tms. Ihan mitä vaan mieleen juolahtaa, mutta esim. tuo ulossyöminen on aika hankalaa jos osuu jouluaatolle. :D

Tää on oikeasti tosi kiva idea ja ainakin meillä muistuttaa siitä että toista vois muistaa useamminkin. :ashamed:

Nostaisin vielä tätä jos tulisi ideoita mieleen! :wave:

Eli ihan vaan ideoita mitä voi kirjoittaa lapulle, eli tekemistä tms. ei konkreettisesti mitään tavaraa yms.

Oon tehnyt miehelle tämmöisen parina vuonna (siis aikana ennen lapsia ). Mulla oli mahdollisuus tehdä töissä ihan oikea joulukalenteri luukkuineen päivineen (omalla kalenterikuvalla toki ). Luukuissa oli joku lupaus (eli just joku eroottinen juttu, hyvä ruoka, hieronta tms. ) tai sitten kehoitettiin etsimään lahjaa jostain tietystä paikasta. Lahja oli esim. pörrösukat (juu-u plaah ;), likööripullo, cd, dvd, liput konserttiin tms. Ja joistakin luukuista paljastui paljastava kuva itsestä. Niin, tätä kalenteria ei kavereille näytetty... ;)

Yhteistyössä