IDEAPARK!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimurantti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kimurantti

Aktiivinen jäsen
13.09.2005
2 210
0
36
Mitä tykkäätte Ideaparkista jotka siellä olette käyneet?Onko käymisen arvoinen paikka?Täällä pähkäilen viikonlopun "retki" kohdetta.Olis niin kun Ideapark tai Ikea tarjolla...Molempien paikkojen lähellä asuu myös ystäviä joita ois kiva käydä moikkaamassa.Ei nyt vaan osaa päättää.Auttaakaas te mua! =)

Ideaparkissa on enemmän valinnanvaraa syömispaikkojen suhteen. Ja onhan siellä vaatteita toisin kuin Ikeassa. Mutta ei kait se mikään ihmeellinen paikka ole. Ikeassakaan ei tosin viihdy, ellei ihan tosissaan ole sisustamassa kotia. Miten ois Tampereella huvipuisto?

Mä lähtisin Ikeaan, mutta en tiedä, valitsisinko lasten kanssa samoin. Ideaparkissa ei ole mitään, mitä ei ois Treen keskustassakin (tosin koko yläkerta on huonekaluliikkeitä). Itse en sinne varmaan mene kuin taas vasta seuraavan kerran, kun tulee semmoisia vieraita, jotka tahtoo käydä pettymässä siihen...

Vaikka onhan siellä parempi valikoima ruokapaikkojen suhteen kuin Ikeassa... Mut Ikea on halvempi. :D

Mä lähtisin Ikeaan jonka leikkihuoneessa yli 3v lapset viihtyy hyvin. Ne saa olla siellä tunnin ajan ja sillä aikaa ehtii hyvin koluta ainakin yläkerran huonekaluosaston. Käytiin viime viikolla Ideaparkissa ja voi tsiisus sen paikan kuumuutta ja ilmastoinnin puutetta. Ihan järkyttävää kun hiki valui ja kuumuus meinas viedä jalat alta. Yhdessäkin kaupassa kun päivittelin kassalle kuumuutta tämä kertoi mittarin näyttävän 31 astetta eikä ainakaan siinä kaupassa näkynyt yhtään pöytätuuletinta tms. :(
Enpä tosiaankaan tahtoisi olla siellä töissä!!!!! Muuten oli kyllä ihan hyvä paikka jonne sai rahansa tuhlattua.

Yhteistyössä