Ibi Love?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
En ole kuullut onko hakemassa Idolsiin tänä vuonna, törmäsin pitkästä aikaa netissä videoon jossa hän sekoili kerrostalon ikkunassa, laulaa loilotti ja roikkui ikkunasta. Mietin vaan, että mistä hänessä mahtaa olla kysymys; ei ole erityisen lahjakas (vaikka sanoo olevansa megababe in music business) eikä tarpeeksi sekaisin ollakseen kuitenkin tietoinen itsestään eli käyttäytyy liiankin tietoisesti kuin mielipuoli. Haluaakohan hän siis olla hiukan taiteellisempi kuin mitä onkaan. Olis vaan mielenkiintoista tietää, että millainen hän on ollut silloin joskus ennen kuin on päättänyt alkaa julkkikseksi vastoin järkeä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
minä en henk.kohtaisesti tunne mutta on ystäväni tuttuja.
Osaatko sinä sanoa, että onko Ibi Love siis pelkkä rooli jolla henkilö tekee itsensä mielenkiintoiseksi vai käyttäytyykö tämä tyyppi myös kameroiden sammuttua samoin? Sillä silloinhan kyse on jostain mielenterveydellisestä ongelmasta. Enkä missään tapauksessa tarkoita tätä millään pahalla. Minua vaan kiinnostaa mikä saa ihmisen käyttäytymään tuolla tavoin.

Outo heppu
Alkuperäinen kirjoittaja Outo heppu:
'Kiva' lukea, että joku tuntee. :D
joo.no enpä kehuisi.en jaksaisi häntä varmaan sekunttiakaan.
No juu, en todellakaan haluaisi asua edes samassa kaupungissa tuon tyypin kanssa! Viittä minuuttiakaan en haluaisi olla samassa seurassa. Tyyppi on aivan... no jääköön nyt sanomatta, etten joudu viel tilille kommenteistani...

Alkuperäinen kirjoittaja no:

osaatko sitte vastata ap:n kysymykseen?
en valitettavasti,kun en ole tavannut.kaveri sano,et on ihan samanlainen säätäjä kuin teeveessäkin.viime kesänä kaveri pyysi grillaamaan muksujen kaa,mutten jaksanut mennä sielä olisin tavannut hänet itsensä,mutta enpä usko mitään menettäväni..

Ibiä ihmettelevä
On siskoni tuttu harrastuksen kautta noin kymmenen vuoden takaa ja oli silloin aivan täysin normaali teini ja ollaan kanssa ihmetelty, että mitä ihmettä sille tytölle on tässä välissä tapahtunut. Veikattiin jotain aineita.

Musta tuntuu ton videon jälkeen että sillä on Krisse syndrooma, ettei se oikeesti oo noin paha. Mut miten ihmeessä se on päässy Rubenin haastatteluun?? :eek:

Muoks: Ja se että jos Idolsis lauletaan eka tuotantoryhmälle ja jo siinä karsitaan tuomareille eli tv:lle näytettävää porukkaa niin tahallaan ne näyttää noita kummajaisia päästävän läpi telkkuun asti

Kuka ei ihmettelis?!
Alkuperäinen kirjoittaja Ibiä ihmettelevä:
On siskoni tuttu harrastuksen kautta noin kymmenen vuoden takaa ja oli silloin aivan täysin normaali teini ja ollaan kanssa ihmetelty, että mitä ihmettä sille tytölle on tässä välissä tapahtunut. Veikattiin jotain aineita.
Aivan...

Yhteistyössä